Avatar billede rotator Nybegynder
22. maj 2002 - 15:55 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Bærbar

Hejsa!

Nu står jeg overfor at skulle købe en bærbar. Derfor vil jeg gerne have nogle anbefalet af jer :)

Krav: DVD drev, Brænder, minimum 256mb RAM.
Pris: MAX. 13.000 kr

Hvilke vil i anbefale mig at købe? Den skal også være af en hvis kvalitet, da jeg skal bruge den til skolebrug. Helst ikke en eller anden noname bambusmaskine :D
Avatar billede rotator Nybegynder
22. maj 2002 - 15:56 #1
Ups, glemte lige at brænder IKKE er et krav, men må meget gerne være der hvis det kan fås til den pris.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2002 - 15:58 #2
Prøv at kigge lidt her: http://www.eksperten.dk/spm/204204

Jeg har selv spurgt om noget af det samme...

- Rasmus!
Avatar billede rotator Nybegynder
22. maj 2002 - 16:05 #3
Ok, jeg har selv tænkt en del på denne: http://edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464767943

Er bare lidt i tvivl om kvaliteten da jeg aldrig har hørt om mærket. Nogen der kan sige god for den?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 16:07 #4
Er de 13.000 med eller uden moms?

Jeg har selv lige købt en håndfuld IBM Thinkpad R31'ere til godt 11.000 pr stk. (ekskl. moms). Rigtigt lækre maskiner. (1ghz, 256Mb ram, DVD - dog ikke brænder).
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 16:09 #5
Køber du en Vega får du hvad du betaler til... det ER en billig maskine... og det kan mærkes på kvaliteten... men ok... masser af power for få penge :)
Avatar billede miljoeken Nybegynder
22. maj 2002 - 16:11 #6
nanoq >>> er du forretningsdrivende eller hvad? siden du har købt så mange?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. maj 2002 - 16:16 #7
miljoeken, jeg arbejder for en virksomhed hvor vi har en små 100 bærbare i omløb... så der sker lidt udskiftning engang imellem..
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 16:33 #8
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 19:18 #9
Jeg kan se at jeg har fået skrevet et forkert link. - Det var en bærbar jeg selv kiggede på... Sorry!

Klik på nedenstående link og se en masse forskellige barbare...

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/SR?t=result_gallery.html&qs=&qs%5Bhimg%5D=y&ps=24&qs%5Bcatg%5D=2537
Avatar billede kamph Nybegynder
22. maj 2002 - 19:23 #10
Se også dette link: http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1010720003/_30645117/SR1-2-1579F627400163/#largeimage

Her har jeg søgt efter en bærbar der opfylder dine ønsker. 256MB RAM, DVD drev og brænder. - og prisen ligger på 6.500 kr indtil nu, men der er kun 6 dage til den bliver solgt, så du bør skynde dig... :o)
Avatar billede rotator Nybegynder
22. maj 2002 - 19:29 #11
kamph > Tak, men jeg ønsker ikke at købe brugt :)
Avatar billede mika Nybegynder
23. maj 2002 - 17:05 #12
Jeg har haft en Targa som gik i stykker i plastikket ved skærmen, og fik den byttet til en compaq presario 713EA en lækker maskine(man er afhængig af compaq´s drivere) meget støjsvag i forhold til targaen. Jeg vil kun sige at jeg ikke ville købe andet en et mærke der er lidt kendskab til og hvor de ikke er fedtede med f.eks. ombytning og reperationer(ikke noget at tage hensyn til hvis du kan undvære den i længere tid)Prøv edbpriser.dk der er et par stykker der opfylder dine krav(compaq, mitac, amitech og acer)
Avatar billede urania Nybegynder
25. maj 2002 - 03:04 #13
Enig med mika hold dig fra Targa. Min skærm skal repareres konstant.