Avatar billede uranhjorten Nybegynder
21. maj 2002 - 23:36 Der er 2 kommentarer

Panda Virus HJÆLP

HJÆÆÆLP
den der online virus check som hedder panda
http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?language=2&Country=63&Partner=1&Ref=EN-PR-AS-107
den har fundet 3 infectede filer men hvordan får man den til at slette dem?
Avatar billede iq-n Nybegynder
21. maj 2002 - 23:49 #1
Bare find filerne og slet dem hvis de ikke er viktige.
Tilbydet Panda ikke at reparerer dem?
Avatar billede prodic Mester
21. maj 2002 - 23:53 #2
Mener at der til sidst i boksen/vinduet kommer en mulighed for at slette filerne - men er ikke sikker. Man skal vidst nok kigge godt efter for at finde punktet.