Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
21. maj 2002 - 22:32 Der er 17 kommentarer og
7 løsninger

Hvilken mobiltelefon?!

Jeg er på udkig efter en ny mobiltelefon, men hvilken en skal jeg vælge?? Hvad anbefaler I?! Jeg har kigget på en Sony Ericsson T65 til 1200,- kr., men jeg ved ikke rigtig helt... :)

Lige nu har jeg en Nokia 3310 og den er ved at være ret død.. den har engang været på gulvet, hvor LCD bagpladen knækkede og det koste mig små 500 kr. for en ny LCD skærm.. nu er vibratoren brændt sammen og batteriet skal oplades 1 - 2 gange dagligt :( hæhæ.. Jeg har hårdt brug for en ny!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. maj 2002 - 22:33 #1
Hvad skal den bruges til, hvad har du brug for af funktioner o.s.v?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. maj 2002 - 22:33 #2
Eller rettere sagt hvad er dine krav..?
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
21. maj 2002 - 22:34 #3
Jeg bruger den mest til SMS´er til vennerne og kæresten! Inteligent ordbog skal derfor være selvfølge... vibrator er lige meget, da den ødelægger telefonen.. Den må gerne kunne tage EMS og måske også GPRS?!

Den skal være lille og smart... =)

Spil og sådan noget er underordnet!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
21. maj 2002 - 22:36 #4
Måske noget adgang til e-mail i den!? Det kender jeg en der har og der er da en smart funktion :)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
21. maj 2002 - 22:37 #5
Nokias 3410 skulle være RET fed, og med javaspil. Pris: 1600 uden abb.!

Jeg finder lige et link...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. maj 2002 - 22:37 #6
Ok, jamen så ville den nye Nokia 3410 da være et godt køb synes jeg, den laver op til det fleste af dine krav.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. maj 2002 - 22:39 #7
laver = lever

Marie-->> Det var vi da enige om :)
Avatar billede smudo Nybegynder
21. maj 2002 - 22:39 #8
jeg har selv en ericsson T65 som jeg købte uden abonnement og den er kanon. Den er lille og vejer ikke meget, og så har den et dejligt stort display. Den har næsten alle de tekniske detaljer du kunne ønske dig og ordbogen er den samme som Nokia bruger. den kan også synkronisere med Outlook via WAP eller via et datakabel, så hvis du bruger det er den nice. Derved kan du også få din kalender opdateret og undgå at skulle skrive alle kontakter ind på mobilen, hvilket jeg synes er ret træls :)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
21. maj 2002 - 22:39 #9
Avatar billede s.b.a Nybegynder
21. maj 2002 - 22:39 #10
Her inde kan du læse om Nokias 3410'er -->> http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/3410
Avatar billede jefa Nybegynder
21. maj 2002 - 22:41 #11
T65 er meget smart, har selv en, men tasterne er meget små, så du må ikke have de store finger.
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
21. maj 2002 - 23:00 #12
jefa>> Ja, T65 er lækker, men tasterne er ret små! Før i tiden havde jeg en Ericsson T28 her var tasterne også lige for små =)

Men jeg hælder lidt til en T65... hvad med Alcatel?! De har da også lavet nogle RIGTIG fede telefoner på størrelse med Nokia 8310?!?
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
21. maj 2002 - 23:13 #13
Alcatel holder ikke efter min mening.

De lyder som keyboards fra BR når de ringer. Nokia holder - der er kvallitet, og de nye har alle de fede funktioner!
Avatar billede jefa Nybegynder
21. maj 2002 - 23:48 #14
Jeg har haft Ericsson siden jeg ved ikke hvornår 172, 192, 337, 868, T29 og nu T65 indimellem har jeg haft en Nokia 3210 som på ingen nåede bare op halvt på siden af en Ericsson i kvalitet.
Avatar billede beldring Nybegynder
21. maj 2002 - 23:50 #15
Køb en ericsson T65 det er den mest stabile, hightech'ste, kønneste, mest stileren, brugervenligste på markedet
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
21. maj 2002 - 23:52 #16
Hvis det bliver T65 så køb den her:

http://wanna-save.com/telefoni/tilbud/Ericsson_T65/

Telia er godtnok lidt dyrt, men til gengæld er telefonen mega billig!!
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
22. maj 2002 - 00:35 #17
Hvis den også skal være smart, så køb en Nokia 7650...
Den har digital kamera...

Er lidt lir'et....

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/7650/
Avatar billede jefa Nybegynder
22. maj 2002 - 01:02 #18
Du kan også få digitalkamera til T65
Avatar billede tonyadams Nybegynder
22. maj 2002 - 09:17 #20
jefa, et sort/hvidt digi kamera, hvad er pointen i det?

Jeg er enig, køb t65, overvej dog nokia 5210 i fald du er håndværker
Avatar billede jefa Nybegynder
22. maj 2002 - 10:05 #21
tonyadams > MCA-10 View har Opløsning: 352x288 pixel, 24 bit farvedybde
Avatar billede cygnet Praktikant
22. maj 2002 - 14:13 #22
E 65 er alt for lækkert - havde en indtil i fredag hvor den forsvandt i byen - men jeg skal helt sikkert have samme model igen.

Fordelene ved den er helt sikkert at den er lille og let - og hurtigere end tidligere E - men dog lacker den stadig lidt.

En mere fed effekt er at displayet fader stille og roligt ud - i stedet for bare at slukkes - det ser fedt ud.

Ulempen er at den gemmer alle beskeder og ikke selv sletter de ælste som man tidligere har været muligt med Ericsson.

Et andet problem er at den er umulig at opdrive - har været rundt i det halve Lyngby idag for at købe en ny - men Orange Abonnement ( 1499 ) det er sgu næsten umuligt.

Men køb den...

/cygnet
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
22. maj 2002 - 17:11 #23
mariegaard2>>> Ellers tak =) Jeg kan ikke bruge Wanna-Safe, da jeg allerede har et abonnement fra TDC af, som jeg ønsker at beholde.. I øvrigt har jeg RIGTIG meget dårlige erfaringer med Telia, - de er for latterlige!

Jeg kan få en T65 igennem TDC til 1200,- kr. uden abonnement, så jeg køber den der :o)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
25. maj 2002 - 23:27 #24
Takker.... :)