Avatar billede benjaminbiegel Nybegynder
21. maj 2002 - 22:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

S-VHS til TV

Jeg har en bærbare computer med super-vhs udgang. På mit TV er der en "video" en "s-vhs" og en "scart" - indgang. Jeg har forsøgt at tilslutte den bærbares udgangs signal til alle tre indgange på TV'et, men ligegyldigt hvilken man vælger, giver det kun sort/hvid billede. TV forhandleren siger at den bærbare ikke udsender det rigtige s-vhs signal, mens computerforhandleren siger at det er TV'et som er forældet... Er der mon en løsning på dette?
Avatar billede skra Nybegynder
21. maj 2002 - 22:14 #1
er der ikke en speciel video-kanal på tv'et, der hedder noget lignende "av-s", eller en anden måde hvorpå du kan fortælle tv'et at du arbejder med s-vhs.
Jeg tror jeg ville læse manualen til tv'et igennem, og ikke stole på min tv-forhandler, hvis jeg var dig
Alle har problemer med det forbandede s-vhs
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 22:16 #2
har du sat din masikne til at sende signalet i PAL, hvis ikke for du sort hvide billeder

MC
Avatar billede -simon- Nybegynder
21. maj 2002 - 22:24 #3
og du har aktiveret tv-out ?
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
22. maj 2002 - 00:27 #4
Er der 4 eller 6 ben i henholdsvis stik og ledning?