Avatar billede martens Guru
22. juli 2000 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Makro skal repetere sin funktion

Jeg sidder med et lille problem.
Jeg har lavet en makro, der laver send keys til et felt i en post.
det virker upåklageligt.
Men hvordan får jeg denne makro udført f.eks. 186 gange eller mere uden at Access kommer og siger at det ikke går, da makroen er kaldt mere end 20 gange ?
Den skal simpelthen fortsætte gennem hele tabellen til den når sidste post.
----- mvh martens

Avatar billede rennebo Nybegynder
23. juli 2000 - 02:44 #1
Martens....

Jeg har ikke testet det, men du får nok fejlen fordi Access ikke kan \"klare presset\". Efter min ærlige mening så hører kodning på db niveau kun til på rigtige databaser, da de kan klare det.
Avatar billede martens Guru
23. juli 2000 - 16:14 #2
Klare presset ?
Det er da ikke Access\' største problem
Det kan lade sig gøre, - but how ?

mvh martens
Avatar billede mckelly Nybegynder
24. juli 2000 - 08:23 #3
Hvad med at lave en VBA-funktion der gør det samme? Prøv at sende makroen til ok@debel.dk - så skal jeg kikke på den!
Avatar billede martens Guru
26. juli 2000 - 22:47 #4
Lukker