Avatar billede nusermivs Nybegynder
21. maj 2002 - 21:01 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave en Database???

Hej jeg har et lidt krævende spørgsmål.

Jeg har fundet ud af at der på nettet ikke er de store muligheder for at søge efter værelser, og uden at det koster en formue, det kune jeg godt tænke mig at lave om, men jeg ved IKKE EN SKID OM DATABASER.........HVAD GØR JEG???

Jeg havde tænkt mig at lave en side hvor man havde 6 databaser i en, altså f.eks opdelt efter 6 byer, Aalborg, Århus, Odense, Viborg, København & Esbjerg, og så kunne man selv på en eller anden måde søge/sætte værelse til leje i pågældende by's database, er der nogen som forstår mig????

Vil nogen hjælpe mig, det skal ikke gøres gratis, medmindre du/i selv insisterer på det.

På forhånd mange tusinde tak
Michael guldhammer
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. maj 2002 - 21:02 #1
Lige præcis hvor mange gange står der i reglerne at et spørgsmål må oprettes???
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:13 #2
nikolajdu>> der er sku da ingen grund til at sræmme folk væk herfra, prøv lige at moderere din tone engang.
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 21:24 #3
nusermivs : Spørgsmål må kun oprettes en gang - du har oprettet dit to gange. Luk venligst det ene af dem.

nikolajdu : 1 :]

questis : Jeg synes da ikke der er noget specielt skræmmende i nikolajs kommentar?

- n0rmality, coadmin
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:33 #4
normality>>

nej, men synnes godt det kunne siges på en pænere måde end at spørge til hvad han tror, men jeg stopper her, da jeg har hørt tale om at der er et regelsæt på vej, som i vil refererer til i fremtiden &:-D
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 21:35 #5
Det er der, og vi glæder os som børn til det kommer! :)
Avatar billede nusermivs Nybegynder
21. maj 2002 - 23:16 #6
RE:
normality>>

nej, men synnes godt det kunne siges på en pænere måde end at spørge til hvad han tror, men jeg stopper her, da jeg har hørt tale om at der er et regelsæt på vej, som i vil refererer til i fremtiden &:-D

BLA BLA BLA BLA, KAN DU IKKE LÆSE, der står ikke en SKID om hvad jeg tror, hvis du kan finde det nogen steder skal du have nye briller.

Jeg har ET ØNSKE, og det forklarer jeg hvad det går ud på, kan den som evt. vil hjælpe mig ved hvad det drejer sig om :-(

Og jeg tror at det ikke er helt nemt, og derfor vil jeg gerne betale for at få det lavet................ER DET SEVET IND ?????

PS. jeg er ikke ude på at genere nogen, MEN MAN SKAL LÆSE HVAD DER STÅR, OG IKKE HVAD MAN TROR DER STÅR.

Michael Guldhammer
Avatar billede nusermivs Nybegynder
21. maj 2002 - 23:18 #7
Undskyld hvis jeg har trådt nogen over tæerne,
det var ikke min mening

Michael Guldhammer
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 23:22 #8
OMG - det eneste jeg (og nikolajdu) påpegede var, at du har oprettet dit spørgsmål to gange, hvilket ikke er tilladt!
http://www.eksperten.dk/spm/214375 (dette)
http://www.eksperten.dk/spm/214376
Din sidste kommentar vil jeg slet ikke prøve at finde hoved og hale i - læg et svar og acceptér det, så vi kan få lukket det her spørgsmål, inden jeg fristes til at deaktivere din bruger.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede nusermivs Nybegynder
22. maj 2002 - 00:09 #9
normality & Quetis>>

Undskyld, jeg er ikke vant til disse forum's, og troede at alle meddelserne var til mig :-(

Jeg er ked af hvis jeg har svinet jer til, og giver dig
JER EN UNDSKYLDNING.

Med venlig Hilsen
Michael Guldhammer
Nusermivs
Avatar billede dmcn Praktikant
22. maj 2002 - 00:13 #10
Undskyldning godtaget - lægger du så et svar, så vi kan få spørgsmålet lukket? :)
Avatar billede nusermivs Nybegynder
22. maj 2002 - 01:35 #11
n0rmality>>

Øhm, jeg ved ikke om det er mig der er helt tungnem, meen
jeg har ikke helt fanget pointen i dit indlæg der......vil du have mig til at vælge hvilket indlæg du skal slette, eller ??

Hvis JA, så please slet: http://www.eksperten.dk/spm/214376
Nusermivs
Avatar billede nusermivs Nybegynder
22. maj 2002 - 01:37 #12
n0rmality>>

RE: (nusermivs : Spørgsmål må kun oprettes en gang - du har oprettet dit to gange. Luk venligst det ene af dem.)

En anden gang, så skader det ikke med lidt HJÆLP til de nye brugere, så vi ikke skal bruge hele natten på at finde rundt i diverse menuer.

Nusermivs
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2002 - 01:39 #13
nusermivs... du ligge selv et svar og accepterer det, på den måde lukker man et spm. hvis der ingen svar er, ellers gøres dette ved at acceptere de svar der er
Avatar billede nusermivs Nybegynder
27. maj 2002 - 12:44 #14
Tak for hjælpen
Avatar billede nusermivs Nybegynder
27. maj 2002 - 12:45 #15
Takker