Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 15:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DOWNLOAD

HVOR KAN MAN DOWNLODE HELT NYE SPIL OG CRACKS TIL DEM
Avatar billede affe Nybegynder
21. maj 2002 - 16:00 #1
PRØV AT LEDE NEDE I FONA? DET ER MEGET HURTIGERE END AT DOWNLOADE DEM..

Led selv din hat.. Det er så nemt at finde så det er latterligt....
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2002 - 16:00 #2
Dette spørgsmål er ikke lovligt. Luk det venligst hurtigs muligt.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:02 #3
OKAY DET VAR SQU IK MED VANILIE
Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:02 #4
--> AFFE Du kan sq selv være en hat din skide SPASSER!!!
Du er grim affe skrid...
Avatar billede affe Nybegynder
21. maj 2002 - 16:02 #5
Kæft en hat?
Avatar billede affe Nybegynder
21. maj 2002 - 16:03 #6
Og du er?
11 år?
Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 16:03 #7
NEEEEEJ 211 SPASSER "KO"ADMIN
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. maj 2002 - 16:05 #8
disken er deaktivere>> evt. klager over dette kan sendes til banner@dinos.dk
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2002 - 16:06 #9
Disken>> Lad venligst være med at bruge store bogstaver - det svarer til at råbe. Derudover er der ingen grund til at bruge den slags ord på eksperten. I fremtiden vil det være på sin plads med et mere roligt ordvalg.

Affe>> Lad venligst være med at bruge store bogstaver - det svarer til at råbe. Derudover er der ingen grund til at bruge den slags ord på eksperten. I fremtiden vil det være på sin plads med et mere roligt ordvalg.

Reglerne kan genopfriskes på http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede affe Nybegynder
21. maj 2002 - 16:21 #10
fcs -> Jeg svarede nok med store bogstaver for så kunne han måske se hvor trals det ser ud..
Ironi ?
Avatar billede fcs Novice
22. maj 2002 - 09:21 #11
Affe>> Helt ok ;-)