Avatar billede carstengp Nybegynder
21. maj 2002 - 15:44 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

point til lerchedal og jakoba

http://www.eksperten.dk/spm/214185
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
21. maj 2002 - 15:45 #1
takker :o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. maj 2002 - 15:52 #2
og takker :-)
Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 15:54 #3
DEN VIL JEG HABE SPASSER NAR I KOADMIN ER NOGLE SVIN
Avatar billede carstengp Nybegynder
21. maj 2002 - 15:56 #4
Hvad fanden er det for et sprog. Jeg håber du bli'r smidt ud for evigt
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
21. maj 2002 - 15:56 #5
hvad i alverden snakker du om, og tal ordentligt kammerat!
Avatar billede disken Nybegynder
21. maj 2002 - 15:57 #6
LUK!!!
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
21. maj 2002 - 15:59 #7
disken >> jeg ved ikke hvorfor du er så ophidset, men kan du ikke prøve at spænde hjelmen, opføre dig ordentligt og så ellers blande dig uden om!

Det er brugere netop som dig, der sænker det profesionelle niveau her og får folk til at forlade eksperten :-(
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. maj 2002 - 16:59 #8
men det er nu dejlig længe siden vi sidst havde sådan en spam-sprøjter. ( Og jeg kikkdede lige på brugeren disken: "kontoen er ikke aktiv".  hurtigt ekspederet af coadmins. takker :-))
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
22. maj 2002 - 10:13 #9
...hvor mange brugere tror du han har tilbage jakoba :-(
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. maj 2002 - 11:00 #10
Det ved jeg ikke.
Men det er muligt han ikke engang har en internet forbindelse lige nu:
http://www.eksperten.dk/spm/214283

mvh JakobA
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
22. maj 2002 - 11:18 #11
wow, vidste ikke det var en af de 'berømte' skarnsunger vi stiftede bekendtskab med - håber virkelig der bliver gjort alvor af truslerne (tråd 214283), det er alt alt for ofte folk slipper afsted med omtalte opførsel. Og det er jo faktisk ulovligt...

nå, men lader til vi får ro et stykke tid, om ikke andet så fra hans side :-)