Avatar billede xpatx Nybegynder
21. maj 2002 - 14:54 Der er 19 kommentarer

Hey eksperter skal lige bruge noget hjælp

Hey her eksperter jeg skal bruge noget hjælp jeg er igang med at lave stil i historie om roms hær derfor skal jeg have nogle hjæmme sider med noget info på fx alle deres krige- og hvor mange mænd de ca stilede op med tl krigene og alt muligt andet.!
Avatar billede cygnet Praktikant
21. maj 2002 - 14:55 #1
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:02 #2
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:02 #3
mener at man får karakterer baseret på den selvstændige præstation, når man skriver stil, det gjorde man i hvert tilfælde da jeg gik i skole, og dengang var der ikke de samme muligheder for SELV at søge informationer ligeså hurtigt som nu.....
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:03 #4
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:04 #5
ztyxx>> Nå, du var også en af dem der måtte en tur på biblo.  *G*
Avatar billede xpatx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:06 #6
sorry men de sider har jeg også selv skal bruge sådan nogle rigtig med info om hvor mange mænd de fx stillede op til krige og hvor mange mænd der var i en hær !
afsætter lige 50 point s til
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2002 - 15:10 #7
De oplysninger du søger kan der ikke gives entydigt svar på, da antal, formation, organisation og teknologi ændredes løbende op gennem historien. Jeg vil foreslå dig at gå på biblioteket, der erskrævet mange gåde bøger om emnet
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:12 #8
backside> ja der var sq ikke noget "indernæt"*LOL*
Avatar billede xpatx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:22 #9
skal sq bare ha tingene idag fatr det dog
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:22 #10
Her er da lidt info fra mit første link:
"Ca. 20.000 af de 30.000 romerske infanterister blev dræbt"

ztyxx>> Nej, jeg havde også problemer med at finde en netkort til min C64 da jeg gik i skole.  *G*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:26 #11
backside> havde ikke engang en C64, var ikke nået længere end DonkyKong

xpatx> rolig nu, pænt sprog koster ikke noget, og hvis det haster så meget, så er du vel også selv i gang med at søge, eller sidder du bare og venter på hjælpen dumper ned fra himlen i dette forum??
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. maj 2002 - 15:26 #12
Pas på xpatx... han beholder selv sine points: http://www.eksperten.dk/spm/213144
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:26 #13
xpatx>> Fat dog at det hele ikke bare kommer rendende til dig, man må sku da arbejde lidt for det selv.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. maj 2002 - 15:28 #14
LAD VÆRE MED AT SVARE PÅ DETTE INDLÆG!!!
Xpatx tit selv sine points... check http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=xpatx&option=22
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2002 - 15:37 #15
Hvorfor bliver sådan en bruger ikke slettet????
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. maj 2002 - 15:40 #16
han er vist på sit 3 alias
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. maj 2002 - 15:43 #17
han er vel ikke blevet anmeldt
Avatar billede backside Nybegynder
07. februar 2003 - 14:13 #18
Lukketid
Avatar billede exp Juniormester
07. februar 2003 - 14:16 #19