Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
21. maj 2002 - 13:27 Der er 7 kommentarer

Genstarter

Min computer genstarter når jeg spørger meget pænt om den gerne vil slukke sig !

Hvad er der galt ?

Min power knap på fronten står til at lukke når jeg trykker på den.

Morten Rasmussen
Avatar billede eagle124 Nybegynder
21. maj 2002 - 13:36 #1
Har aldrig hørt om problemet - Bruger du briller??
Avatar billede resten Nybegynder
21. maj 2002 - 13:41 #2
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
21. maj 2002 - 13:41 #3
nej ikke på det givne tidspunkt !
Avatar billede eagle124 Nybegynder
21. maj 2002 - 13:44 #4
Det kunne være du skulle få undersøgt øjnene da det jo kunne være fordi du trykker på genstart i stedet for luk ;)
Avatar billede binderup Nybegynder
21. maj 2002 - 15:34 #5
jeg har været ude for noget af det samme, og det kan skyldes at du har en printer, netforbindelse osv. der hele tiden sender et signal til computeren. Hvis dette er tilfældet og du i computerens bios har indstillinger aktive for wake-up events, så så vil din computer aldrig lukke ned.

men ellers følg det link som resten kom med - det virker til at der er en masse tips der.
Avatar billede kma26 Nybegynder
24. maj 2002 - 18:46 #6
Har du logitech tastatur el. mus...
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 11:08 #7
hmmmm lukketid?