Avatar billede bubbafat Nybegynder
21. maj 2002 - 09:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

virker ikke

jeg har et problem med min skærm, når jeg tænder den lyser lampen grøn, men viser intet billede!
og den siger en mærkelig klikke lyd.

hvad er der galt????
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 09:52 #1
Tjae....du har vel rodet med noget du ikke skulle :) Det lyder som om du har sat opløsningen for højt op i forhold til hvad den kan klare.

Er der billede når du booter op?

Har du prøvet med en anden skærm?
Avatar billede dskytte Nybegynder
21. maj 2002 - 09:58 #2
Prøv at hive skærm stikket ud af din computer (ikke strøm stikket) og tænd så din skærm igen hvis der ikke kommer et NO SIGNAL billede har du smadret din skærm !!