Avatar billede barcoda Nybegynder
21. maj 2002 - 09:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Produkt Udviklings Projekt

Hej Folkens

Jeg sidder her og skal lave et Produkt udviklings projekt og vi skal opfinde et produkt med navn og det hele. Altså det må godt være et produkt der er opfundet men bare noget vi selv laver forbedringer osv. til.

Vi har vores produkt/produkter færdig. Produktet er et Rack Kabinet og et Rack Skat udført i aluminium. Nu mangler vi bare navnet til dette produkt.

Vi er selv helt blanke for ider. Men da vi har et hel hold af eksperter på nettet vi bare kan sprøge så vil vi benytte os af dette.

Navnet skal være et navn som man kan forbinde med kabinettet og et slogan.

Håber i kan hjælpe os.

- Produkt Udviklings Hold 4
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. maj 2002 - 09:34 #1
AluMod - First class modelling
Avatar billede delwin Nybegynder
21. maj 2002 - 09:35 #2
stackIt
- when you need stacks of power
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 09:35 #3
ka man få lov til at se kabinettet?
Avatar billede delwin Nybegynder
21. maj 2002 - 09:35 #4
ikke at forveksle med stakkit..
Avatar billede barcoda Nybegynder
21. maj 2002 - 09:43 #5
Vi har ikke nogle billeder online da de er taget med et alm. kamera, desværre. Men så snart vi er færdig med raporten kan vi smide den online med billeder og det hele så i kan se og læse det hele om det. :)

- Produkt Udviklings Hold 4
Avatar billede barcoda Nybegynder
21. maj 2002 - 10:12 #6
Er der ikke flere der har forslag til et navn / slogan?

- Produkt Udviklings Hold 4
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. maj 2002 - 14:04 #7
PowerRack (Lyder som noget fra TV-shop)
- Stacked and ready.
Avatar billede gjoedvad Nybegynder
21. maj 2002 - 23:16 #8
SkatRack (Scatrack) - KabRack (Cabrack)............whatever....
Avatar billede barcoda Nybegynder
27. maj 2002 - 17:50 #9
Da Tony_breindal er den eneste der er komemt med svar her inde er jeg nød til at give ham alle 100 Point.

Vi har ikke besluttet hvilket af de navne i er kommet frem med der skal bruges endnu. Men jeg vender tilbage senere når produkter er udviklet.

-BarCoda