Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 01:22 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Webside vurdering

Vi har lige søsat et nyt spændende site. Er der en vurderingsekspert som vil give sin mening til kende om sitet?

www.jet-setter.dk

Hvis du vil vurdere sitet skriv en mail til jet-setter@digicraft.dk og du vil få tilsendt passwordet til sitet.

Desuden søger vi en partner til at videreudvikle sitet. Som partner skal du være hardcore programmør og en masse andet, vil du høre mere send også en mail til jet-setter.net.

Lasse
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 01:23 #1
Ups... en skrive fejl:

website-adressen er: www.jet-setter.net
Avatar billede dannyqul Nybegynder
22. juli 2000 - 03:23 #2
Det var da besværligt at man skal sende mail for at vurdere den.
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 04:13 #3
Ja lidt.. men siden er i dens nuværende form forbeholdt en udvalgt grupppe mennesker... og den skal endnu ikke kunne ses af alle.. håber du forstår ...
Har du lyst til at vurdere indholdet?
Avatar billede netsrac Praktikant
22. juli 2000 - 12:23 #4
Fullscren.......NEJ TAK........
Avatar billede netsrac Praktikant
22. juli 2000 - 12:23 #5
Ah....Shit....Fullscreen.....NEJ TAK
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 12:30 #6
Til Netsrac: Jeg synes Fullscreen ser rigtig godt ud, hvorfor kan du ikke lide det?

Lasse
Avatar billede netsrac Praktikant
22. juli 2000 - 12:55 #7
Fullscreen er meget uprofessionelt, plus at brugere kan føle at du overtager kontrollen af deres maskine.....Det er ikke sjovt pludselig ikke at kunne komme til sin startlinie osv...
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 13:00 #8
jeg har været inde og kigge - og det ser fint ud, man kan du ikke fjerne paswordet, så vi kan komme helt ind at kigge - eller bare indsætte et imidlertidigt password på eksperten - der er ikke nogle, der gider maile efter et password for at vurdere en side...

P.S. jeg kan heller ikke lide fullscreen!
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 13:04 #9
med Crtl+Esc kan du altid komme til din startlinie og ved folk ikke det, er der på alle vores sider en exit-knap som kan få brugeren tilbage til vante omgivelser.

Jeg synes Full Screen virker som et grafisk overraskelsesmoment - den-professionelle-måde. Men det er da i ordenat du gerne vil se eksplorerens knapper hele tiden, du går bare glip af noget :)
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 13:11 #10
det er ikke så meget det, at man ikke kan se explorerens knapper - mere det, at ICQ m.m. forsvinder fra ens side! ;o)

grafisk syntes jeg siden er rigtig flot - men kunne vi ikke få et password her?
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 13:13 #11
God idé med et midlertidigt password, her et sådant: \"eksperttest\"

Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 13:14 #12
Kan man lave fullscreen hvor startmenu forbliver på skærmen???
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 13:19 #13
forkert kodeord....
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 13:38 #14
Keyserzone du skal kun taste eksperttest - altså uden \"\'erne
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 14:15 #15
Keyserzone: kan du komme ind??
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 14:40 #16
Jeg ved sg_ godt at jeg ikke skal have \"\"\'erne med - men jeg kan stadig ikke komme ind...
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 14:46 #17
Det lyder mærkeligt... jeg kan fint komme ind ... prøver lige igen.
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 14:47 #18
Det virker fint for mig. Har du prøvet at refreshe siden?
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 14:52 #19
ARGH!!!!!1 jeg kan ikke komme ind - og ja, jeg refresher hele tiden????
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 14:57 #20
Det er totalt sort!! :(

Jeg har sku ingen problemmer.

Skriver du også alle bogstaver med småt?

/Lasse
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 15:02 #21
JA!!!!!!!! SGU!
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 15:07 #22
og i ét ord?

/Lasse
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 15:09 #23
ok, hvad er din mail-adresse? så får du et andet password som altså har virket for 100 personer de seneste 4 dage hvor siden har kørt.

/Lasse
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 15:11 #24
Kører du på en proxy-server? Det kan jo være derfor den ikke har fået det nye-test-password med.

/Lasse
Avatar billede netsrac Praktikant
22. juli 2000 - 16:33 #25
Jetsetter >> Ja du kan også lave næsten fullscreen med javascript :)

<SCRIPT>
function openWin(fil,navn)
{
window.open(fil,navn,\'width=200,height=300,toolbar=no,scrollbars=yes,menubar=no\');
}
</SCRIPT>
<A HREF=\"#\" ONCLICK=\"openWin(\'skrift.htm\',\'skrift\');\">Link</A>
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2000 - 21:18 #26
yep - proxy-server :o(

prøver at kigge lidt senere.... hvis det ikke er for sent til den tid...
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 21:41 #27
Keyserzone ---> det må du meget gerne.
Avatar billede jetsetter Nybegynder
22. juli 2000 - 23:05 #28
Keyserzone ---> Kan du stadig ikke komme ind?

Du lyder som en fin fyr, så jeg tænkte om jeg ikke måtte invitere til en lille chat?

Har du ICQ?

Mit ICQ: 82753796

/Lasse
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2000 - 09:25 #29
jetsetter>> Hvis du har fået svar på it spm., vil du så ikke afslutte spm. ?? På forhånd tak.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. juli 2000 - 09:26 #30
\"dit\" -sorry
Avatar billede keysersoze Guru
25. juli 2000 - 11:04 #31
jetsetter >> som vi har snakket om, så har jeg nu haft adgang til siden - og det ser som sagt rigtig godt ud ;o)

P.S. og fortsæt bare arbejdet på din idé!
Avatar billede jetsetter Nybegynder
26. juli 2000 - 14:58 #32
Keysersoze>>> Tak for dine gode kommentarer - her er din point!
Avatar billede jetsetter Nybegynder
26. juli 2000 - 14:59 #33
\"Dine\" og ikke din! :)