Avatar billede arne_ Nybegynder
20. maj 2002 - 20:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virus i Winamp???

Min computer er gået amok!!. Den afspiller numre i winamp uden lyd og i et hidsigt tempo, hvis man dømmer ud fra tids tælleren. Jeg er sikker på at det hverken er mit lydkort eller stik der er noget i vejen med. Andre programmer giver gladelig lyde fra sig.
Så hvis nogen har en ide om det er virus eller en fejl i programmet eller bare mig der er en fed nar, må de gerne melde tilbage. Som styre system bruger jeg mellenium. Jeg har scannet min computer op til steder inde på internettet, men ingen af dem fandt en virus.
Avatar billede dskytte Nybegynder
20. maj 2002 - 20:48 #1
SLET winamp og geninstaller
Avatar billede rotator Nybegynder
20. maj 2002 - 20:48 #2
Har du prøvet at geninstallere WinAmp ?
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2002 - 20:55 #3
Lyder nu mere som om du har sat den til at lave mp3'erne om til .wav filer !

Prøv lige og gå ind i Preferences -> Plug-Ins -> Output. Tjek at den er sat til waveOut og ikke Disk Writer !?

Snowball
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. maj 2002 - 21:31 #4
Jeg synes også det lyder som det snowball skriver...
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. maj 2002 - 22:25 #5
lidt info:
i winamp versionerne under 2.80 kan computeren inficere's af virus ved afspilning af Mp3! Da de kan kodes til at hente kode udefra...
Avatar billede arne_ Nybegynder
20. maj 2002 - 23:44 #6
Takker for indlægene alle sammen. Jeg havde pillet ved output, og mindsanten om ikke den stod på disk writer.
Takker for svaret. Så pointne går til snowball, hvis han gider at have dem.
Avatar billede snowball Novice
21. maj 2002 - 07:15 #7
Svar :)

Snowball