Avatar billede spectual Nybegynder
20. maj 2002 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail Server

Hej.

Er der nogle mail servere, i kan anbefale?

Jeg bruger i øjeblikket mdaemon, men er lidt utilfreds med at den laver så meget harddisk aktivitet.
Avatar billede mixter Nybegynder
20. maj 2002 - 20:17 #1
Avatar billede mixter Nybegynder
20. maj 2002 - 20:29 #2
Avatar billede spectual Nybegynder
20. maj 2002 - 21:35 #3
ja ok.. men det er så ikke en mail server
Avatar billede mixter Nybegynder
20. maj 2002 - 22:34 #4
Nej, den smuttede. Håber du finder noget.
Avatar billede spectual Nybegynder
28. august 2002 - 23:38 #5
jeg lavede en løsning med at smide mdaemon op en ramdisk sammen med dens .cfg og hvad den nu ellers indlæser med jævne mellemrum og nu forhindrer diskaktiviteten ikke harddisken med at "falde i søvn" - tilgengæld vågner den alligevel pga. at windows absolut skal skrive log filer hver halve time ca.