Avatar billede leifowitz Nybegynder
20. maj 2002 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cd-R drev problemer og oplysninger i fejllog

Win XP pro. Jeg har i nogen tid haft problemer med CD-r drevet(LiteOn 12x10x32IDE). Der sker ikke noget, når jeg dobbeltklikker på ikonet. Tilfældigt så jeg i fejlloggen følgende 2 meddelelser, som gik igen utallige gange siden 7.5.
Tjenesten ASCTRM kunne ikke starte op på grund af følgende fejl: den angivne fil blev ikke fundet.
ACPI  AMLI: ACPI BIOS forsøger at læse fra en ugyldig IO-portadresse (Oxcfc), som ligger inden for det Oxcf8-Oxcff-beskyttede område. Dette kan medføre, at systemet bliver ustabilt.
Hvad gør jeg?
Avatar billede bad24 Nybegynder
20. maj 2002 - 19:44 #1
Jeg har haft samme problem.
Syntes den er forsvundet efter jeg har opdateret XP
Avatar billede bad24 Nybegynder
20. maj 2002 - 19:45 #2
Du kan fjerne Drevet i Enhedshåndtering. Så virker det igen.
Når XP har installeret det.
MEn ellers prøv at opdatere
Avatar billede leifowitz Nybegynder
20. maj 2002 - 21:04 #3
Hej bad24.
Jeg har gjort, som du foreslog med enhedshåndtering. Hvis du med opdatering mener gå ind på windows, hvor der lige nu er 6 opdateringer til xp pro, og vælge den der har at gøre med problemer med at brænde CDér, ja, så har jeg også indstalleret den. Var det det du mente med opdatere?
Avatar billede bad24 Nybegynder
20. maj 2002 - 23:31 #4
Ja, virker det hele så ?
men altså Download da alle opdateringer, det er da bedst.
også selvom det måske er en brænd version