Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 18:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er min PAD brændt af??

Jeg tror sku jeg er kommet til at brænde min pad af..
Jeg havde siddet og leget med min flerstrøms transformer og havde kommet til at glemme at sætte den ned fra 12 v til 4.5..:) Den sad i i ca 3 timer!
Er den brændt af eller er der noget jeg kan gøre for at rede den....
Reset og så vidre virker heller ikke!!
Har også haft batteriet ude i mange timer uden resultat!
Hjælp mig!
Avatar billede bad24 Nybegynder
20. maj 2002 - 18:24 #1
Den er DØD
du kan sikkert få den reperert for en 1000
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. maj 2002 - 18:31 #2
Du kan være heldig at det kun er batteriet der er dødt.

Prøv med et andet batteri.

Er det printet i den der er brændt af, kan en rep. til 1000 kr. nok ikke gøre det. Compaq sender for eksempel deres til Irland for rep. Det koster jo lige lidt ekstra.

De fleste ting man kan slutte strøm til har et beskyttelses kredsløb, i form af et lade kredsløb, derfor er der en chance for at den ikke er død, selv om at det godt nok lyder til at den er helt død.
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 18:31 #3
Det er sku lidt noget lort at høre... Ingen andre mulighedder??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. maj 2002 - 18:33 #4
Jo i fremtiden skal du nok ikke lege med dine strøm kilder.

Lugter den varm? Altså brændt!

Reagere den slet ikke når den korrekte spænding kommer på?
Den spænding du har sat på den er det for at lade batterierne, eller i stedet for dem?
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 18:34 #5
James>> Jeg ville nu også mene at den skulle være beskyttet af sikre kredsløb.. Men så burde det vel også være nok at hive batteriet ud et par timer og så isætte det derefter!!
Kan det mon være fordi der ikke er noget strøm på backup batteriet.. Det er nemlig også helt tomt for strøm????
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 18:36 #6
Lugter ikke brændt.. Overhovdet.. Der er ikke nogen reaktion når der kommer ny spænding på.. Og batteriet sad i da jeg ladet den op!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. maj 2002 - 18:38 #7
PRøv at skifte begge batterier. men det er ikke sikkert at det hjælper og så bliver det dyrt.
Avatar billede turbodrengen Nybegynder
20. maj 2002 - 18:49 #8
Tjaa.. der er vel ikke nogen vej uden om... Takker for hjælpen.. Poinnts er givet!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. maj 2002 - 18:50 #9
hov....

Du bør finde løsningen inden du giver points.

Det kan jo være at det er bad24 der skal have dem!!