Avatar billede youcancallmeal Nybegynder
20. maj 2002 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC Bredbånd - Hvor opretter jeg en ny email-adresse?

Kan nogen give mig et link til hjemmesiden?
(det kan da ikke være rigtigt, at man skal oprettet et nyt abonnement for hver ny email)

På forhånd tak
Avatar billede initializing Nybegynder
20. maj 2002 - 17:40 #1
Lytter lige med =)
Avatar billede javaha Nybegynder
20. maj 2002 - 18:18 #2
forstår ikke helt dit spørgsmål! Har du allerede oprettet et abonnement hos TDC, og derigennem fået en mailkonto? Mener man kan have op til 10 mailadresser, men er ikke sikker. Har selv TDC, men har droppet alt deres abonnements lort, og istedet købt mit eget domæne med tilhørende mail. Azero.dk er nogle af de billigste på markedet. Håber det kan bruges.

-javaha
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2002 - 18:25 #3
http://webmail.teledanmark.dk/

Log ind med de oplysninger du kender og vælg Indstillinger->Mailadresser

Derunder kan du oprette de 5 ekstra.

Har selv undret mig - og har først fundet det nu :)
Avatar billede youcancallmeal Nybegynder
20. maj 2002 - 19:23 #4
Prodic: Yep jeg fandt selv ud af det. Desværre først efter at have oprettet en ny konto(abonnement) på http://webmail.teledanmark.dk/

Jeg vil derfor høre: Bliver man bonnet for 2 abonnementer nu?
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2002 - 19:28 #5
Det afhænger formentligt at hvilket abonoment du oprettede - men jeg tvivler da på, at du bliver opkrævet betaling for 2.
Men kontakt evt. deres support - de må da vide det.
Avatar billede gjoedvad Nybegynder
20. maj 2002 - 19:40 #6
Du behøver slet ikke at snakke med TDC, bare gå ind på http://mail.opasia.dk og opret alle de mailboxe du gider at administrere.
Avatar billede youcancallmeal Nybegynder
20. maj 2002 - 19:53 #7
prodic: jeg oprettede et fuldstændigt nyt abonnement :---(.