Avatar billede mkp Nybegynder
20. maj 2002 - 13:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder til Internet med netværk

Hej

Hvem er den bedste udbyder til internet med router. Hastigheden skal ligge omkring 256-256.
Er der nogle der har gode råd til opsætning af netværk.
Avatar billede disky Nybegynder
20. maj 2002 - 13:41 #1
Ingen tvivl TDC har den mest stabile og hurtigste forbindelse.

For selv om de andre udbydere siger de tilbyder samme båndbredde, så har de ikke samme backbone kapacitet.

Jeg har selv ProAccess 512/512 og i 1.5 år har jeg kun haft nedbrud en gang, og det var min egen skyld, pga dårligt netkabel.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
20. maj 2002 - 13:43 #2
Tiscali er et godt bud :

http://privat.tiscali.dk/adsl/index.php

DGP
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
20. maj 2002 - 13:48 #3
256-128 hos TDC : 464 kr.

Oprettelse : 345 kr

----------------------------------

256-128 hos Tiscali : 345 kr.

Oprettelse : 495 kr.

Så Tiscali kan bedre svare sig i længden

DGP
Avatar billede smiske Nybegynder
20. maj 2002 - 13:57 #4
Sidder selv med Tiscali og er en varm fortaler for dem.  Jeg har haft ADSL i knap 2år efterhånden og har haft samlet omkring 2 dage hvor intenettet har været nede hos dem.
Modsat har flere af mine venner oplevet flere dages nedbrud hos TDC.  Endnu et eksempel, en kammerat har haft ADSL hos TDC i lidt over et ½ år og på den tid har hans net været nede i over 2 uger.

Dette er kun personlige erfaringer, men prismæssigt ligger Tiscali (vist) stadig som de billigste.  Dog kan det betale sig at huske at Telia også snart går ind på Bredbåndsmarkedet, måske de lægger ud med nogle gode kampagne priser???

//Henrik
Avatar billede medieburner Nybegynder
20. maj 2002 - 14:29 #5
jeg har tiscali og vil IKKE anbefale dem jeg venter kun på cybercity kommer på min central så skifter jeg omgående
//medieburner
Avatar billede gjoedvad Nybegynder
20. maj 2002 - 19:43 #6
Brug zillion (TDC) jeg har selv en pro@ccess 2Mbps up/down og har aldrig problemer med det!!!
Avatar billede neess Nybegynder
21. maj 2002 - 16:32 #7
Jeg har tiscalie og har haft internet hos dem siden de lukkede flatrate på tlf. Og er her være 1 gang det var nede. Samt 1 gang hvor tele dum dum havde kommet til at klippe kablet, samt en anden gang tele dum dum havde rodet med kabler. Så Jeg har ikke haft dårlig oplevelser med tiscali.Kan varmt anbefalde dem
Avatar billede neess Nybegynder
21. maj 2002 - 16:36 #8
men husk de 345,- hos tiscali er ikke med en router. Der koster den 410 så vidt jeg husker, der er cybercity lidt billigere ang router.
256/256 Kbit/s    395  ved cybercity(adsl.dk)
hvor tiscali koster 410 med router