Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:14 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

BG

hey jeg ville være mega glad hvis i kunne få en BG med en frikant inde i miten og plas til me´nu.. det skal være
i en størlse ved 800*600
og det må godt se lidt space ud.. :)
Avatar billede jamella Nybegynder
20. maj 2002 - 12:16 #1
hvad snakker du om?
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:17 #2
/el_barto kaster er ordbog i nakken af dj-freeman...
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:18 #3
en even...
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:18 #4
Prøv lige det spørgsmål forfra..hehe
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 12:20 #5
Har du det godt DJ... Du har ikke fået amputeret fingerene eller noget?

;-D
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:21 #6
?-.. skal også lige sige at der skla stå version 2
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:22 #7
BG=BAGGRUND
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:22 #8
Me'nu = Menu
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:23 #9
200 p for en firkant?? hmmmmm *g*
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 12:23 #10
Så stopper i...
Jeg laver en baggrund til dig Dj
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 12:24 #11
Frikant=firkant

miten=Midten

plas=Plads

space=spacy

;-0
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 12:26 #12
al dair>> jamen du forstod det jo godt så... så er der vel ingen grund til at genere manden med overflødigt spam
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:27 #13
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:27 #14
Oversat:
hey jeg ville være mega glad hvis i kunne få en BG med en firkant inde i midten og plads til menu.. det skal være
i størrelsen ved 800*600
og det må godt se lidt space-agtigt ud.. :)

:O)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:28 #15
*LOOOOOL* el barto!
ak ja - det er jo udtrykket det kommer an på!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:30 #16
el_barto ... Hvis ikke du mener du vil gøre noget for det her ... så skrid fra dette spm... syntes du det er sjovt og være provo over for mig.. fordi jeg ikek lige staver så godt Hvad med og få dig et liv ??
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 12:31 #17
Lee:
Egentlig tog det sin tid at afkode det.. og må vi ikke have vores humoristiske sans med her i E..?

Det er slet ikke gene..

Se El_bartos indlæg ;-)

Grineren..
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:31 #18
Og hvad med dig selv her?
/el_barto kaster er ordbog i nakken af dj-freeman...
Avatar billede heyday Nybegynder
20. maj 2002 - 12:32 #19
DJ-freeman jeg prøver også :)
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:32 #20
*LoLda* Godt lee har så meget Hjerne at hun ikke er et lille barn som jer.. hvor gammel er det i er ?? 1 år eller hvad ?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:33 #21
Heyday ok..
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:33 #22
Jeg er bare træt af dem der tror E er stedet hvor man:

1. Opretter spørgsmålet "je ve gerne ha en BG! 200 pointse på spil!"
2. Ikke uddyber hvad det er man vil have lavet, og hvordan det skal se ud
3. Til sidst alligevel sikkert afvise alle fordi man ikke gad alligevel :)

Når du har overvejet hvad det er du vil have, og nøje har gennemtænkt dit _spørgsmål_ kan du jo komme igen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:34 #23
el_barto > well said!
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 12:35 #24
al dair>> det er muligt du syntes det er morsomt at være efter en der ikke staver skide godt... men jeg syntes din humor er på et meget lavt niveau hvis du ikke kan more dig uden det skal være på bekostning af andre.. suk!

/Lee
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 12:35 #25
Så så.. El
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:35 #26
Okey... jeg finder et billed af hvordan jeg godt vel ha det
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:36 #27
men hvor fedt tror du det er for en der prøver meget på og komme på bene med og stave også sidder du og siger sådan noget pis var+??
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:36 #28
al_dair : LUK RØVEN! ... de fleste af de gange jeg har set dig deltage i et sp. har det ikke været andet end lort du lukker ud! ... Hvis du ikke har noget klogt at sige, så hold dig væk!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:38 #29
Tak rigtigt sagt Beldring
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:43 #30
Lidt ligesom dette her
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=355556

Bare sådan noget hvor der stikker lidt af sådan noget ud..
behøver ikke vær så fedt som det der.. men det vilel da være fedt hvis der var en der ville lave det ;)
Avatar billede 2go Nybegynder
20. maj 2002 - 12:46 #31
Ohhh! tag jer sammen !
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:47 #32
?
Avatar billede 2go Nybegynder
20. maj 2002 - 12:47 #33
dj-freeman <- skal nok hjælpe dig...hvad ønsker du helt præsist? forstod ikke helt din beskrivelse..!

/2GO!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #34
Jeg Ønsker lidt af det her
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=355556

Hvor at der er i firkant inde i Midten fordi der skal der være en ifrems... også skal der være et sted hvor der kan være menu..
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #35
hmm
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #36
Han vil have en baggrund, som i midten har en stor firkant til indholdet, og i venstre side skal der også være en boks, til menuen ... ligesom på det link han refererer til!
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #37
DJ: Undskylder meget, hvis jeg har været til ulejlighed !..

Beldring -> Føler du dig provokeret ?, referer til et sted, hvor du synes lugter af min lort..

No offence
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #38
hmm hvad kosnes?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:51 #39
?
Avatar billede heyday Nybegynder
20. maj 2002 - 12:56 #40
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/baggrund%20copy.gif

Det er ikke som du ønsker, men giv lige en prej om, om det er i den helt forkerte retning
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:57 #41
al dair>>> Om jeg føler mig provokeret??? JA det gør jeg! ... hvis jeg nu f.eks. syntes at dette sp. var en opgave som jeg godt ville påtage mig, så er det da vildt irriterende at du spammer det fuldstændigt til! ... desuden anmelder jeg dig, hvis du ikke stopper med det samme!  Så LÆS REGLERNE ...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 12:58 #42
det er i den forkerte.. og det skal også være blået
ög der skal stå version 2
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 13:00 #43
heyday>>>
Hvordan har du lavet det med de der cirkler, som nærmest snegler sig rundt i en ring?
Avatar billede al_dair Nybegynder
20. maj 2002 - 13:06 #44
Hvis du synes at det er sjovt at anmelde folk, kunne du nok have opført dig eksemplariske, og ikke som :

"al_dair : LUK RØVEN! ... de fleste af de gange jeg har set dig deltage i et sp. har det ikke været andet end lort du lukker ud!"
Avatar billede heyday Nybegynder
20. maj 2002 - 13:09 #45
beldring --> Det har jeg lavet i photoshop med filter --> Radial Blur :)

Dj-Freeman --> Det forstår jeg ikke helt.
Avatar billede heyday Nybegynder
20. maj 2002 - 13:09 #46
Du kan lige få denne her og sige helt præcist om det er noget bras :)
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/baggrund2%20copy.gif
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 13:12 #47
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 13:15 #48
Med space agtigt tænkte jeg mere fremtidsagtigt... men har jeg taget fejl er der jo ikke noget at gøre ved det
Avatar billede zvansen Nybegynder
20. maj 2002 - 13:36 #49
slap af lee :D

er det kun psp eller brugte du andet???
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 13:37 #50
Det er kun Paint Shop Pro ;o)
Avatar billede zvansen Nybegynder
20. maj 2002 - 13:41 #51
hehe fair nok...

det kunne jeg lidt engang, men gik over til PS..

det er sq lækkert det du har lavet der.. al respekt :D

jeg vil ikke spamme mere her, da jeg ikke har tid til et forslag (og har ikke lige lys efter lee :D)
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 13:47 #52
Zvansen>> mange tak ;o)
Syntes nu ike du skal miste lysten efter mit bud, det ville da være kedeligt.. og efter at have kigget på din hp, så kan jeg se du har styr på grafikken.

Sjovt nok startede jeg for mange år siden med PS.. desværre var jeg uden computer i en længere periode, og da jeg igen fik mulighed for det.. tjaa så havde jeg ikke adgang til PS, og besluttede at PSP da måtte kunne udnyttes på samme måde.. for 1/10 AF psp'S PRIS ;O)

/Lee
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 14:08 #53
lee jeg vil sige du har gjort det mega godt dit arbejde kan jeg godt lide
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
20. maj 2002 - 14:16 #54
Lee tilykke med Point
Avatar billede zvansen Nybegynder
20. maj 2002 - 14:33 #55
lee>> mange tak.. dejligt at høre :D (nu gætter jeg på at det var min persnolige hjemmeside du så, da min "clan" hp er grim a H til.. Jeg er dog i gang med en ny og mangler kun at lave hver individuel side ellers er resten færdig og sat op)

Jeg fik aldrig udnyttet psp da jeg ikke kom ordentlig igang med det inden jeg fik fat i PS...

men tak igen for de positive kommentarer..
Avatar billede zvansen Nybegynder
20. maj 2002 - 14:36 #56
lee>> jeg kom lige til at se at du nok ikke har set min personlige side da den ikke ligger under min "minisite"..

hehe.. nå men jeg smider den lige på så kan du jo kigge hvis du har lyst (under galleri er det mest spændende jo nok for dig :D)

/zvansen
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2002 - 14:51 #57
Zwansen>> Wauu de er lækre ;o) Den side havde jeg ikke set ... sådan !

dj-freeman>> great
Avatar billede zvansen Nybegynder
20. maj 2002 - 16:40 #58
lee>> hehe tak.. men det du laver styrer sq... især det du har lavet denne gang!!! Nice!!

/zvansen
Avatar billede kolzie Nybegynder
22. maj 2002 - 18:19 #59
Nu har jeg godt nok ikke prøvet PS, da det er lige dyrt nok - og jeg orker ikke at dloade demo-versionen.
Men, jeg synes da så bestemt at PSP er et fint program :) - er PS virkelig så meget bedre??
Avatar billede lee Nybegynder
22. maj 2002 - 19:24 #60
kolzie>> Før i tiden var PS mange gange bedre end PSP.
PSP kunne ikke ret meget mere end paint kan i dag, og det er ikke meget.
Men PSP er gået amok de sidste par år.. og version 7 er lige ved at være fuldstændigt lige så godt som PS.
Glæder mig til at version 8 kommer på markedet.. så er jeg sikker på at vi får et program der er på fuldstændigt samme niveau som PS, til 1/10 del af prisen.

/Lee
Avatar billede zvansen Nybegynder
22. maj 2002 - 20:44 #61
hehe.. ja det ser vi jo lee... desuden holder jeg mig nok til PS da det er det jeg er bedst til lige nu :D