Avatar billede nilsen Nybegynder
20. maj 2002 - 07:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE6.0 viser ikke grafikk

Gm
Noen ganger vises ikke bilder og annen grafikk på internettet (i billedruden stårkun et rødt kors), ved å logge av og deretter på igjen, vises grafikken riktig, men som regel må computeren lukkes helt ned og genstartes, hvoretter IE6.0 virker korrekt.
Noen med samme erfaring når det angår IE6.0 (og naturligvis med en løsning på problemet)
mvh
Nilsen
Avatar billede pheobus Nybegynder
20. maj 2002 - 08:29 #1
Jeg har haft samme problem!!
Download en ny version af Internet Explorer så hjælper det
Mvh. Dennis Kamp Jeppesen
Avatar billede nilsen Nybegynder
22. maj 2002 - 07:06 #3
gd
Kaplao: Disse links hjælper desv. ikke, fejlen jeg har er sporadisk, og kan indtræffe når som helst, uden at jeg er igang med noen spesielle oppgaver, eller læser noen spesielle sider.
pheobus, jeg forsøger dit bud. men det tar litt tid, må skaffe meg en anden cd-rom indeholdende IE6.0, det kan jo være fejl på den jeg har brugt.
mvh
N.
ps,
Den skal jo også sjekkes i noen dager før man ved om fejlen er vækk.
ds
Avatar billede nilsen Nybegynder
01. juni 2003 - 12:54 #4
Ingen svar
Nilsen