Avatar billede ekpa Nybegynder
19. maj 2002 - 21:17 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

IT-nørd i Østjylland som er klar...

Ja, jeg er ved at lave en serviceportal, og projektet er egentlig på benene, med sponsorerkontakter osv.

Jeg søger i den forbindelse en person der gider at arbejde sammen med mig på lige fod og få serviceportalen til at fungere optimalt, så du skal have styr på databaser og hjemmesider. Du skal derudover følge med tiden.

Der er allerede sponsorkontakter på benene og du vil nok blive overvældet når du hører projektet størrelse.

Jeg er selv studerende og vil stå for projektet udadtil, mht. til salg og kundekontakt.

Vær frisk og klar, med at bruge nogle timer om ugen på dette.

Du skal være indstillet på at pengene nok ikke fosser ind det første stykke tid.

Der er ikke nogen investering udover tid og webhotel.

Kun seriøse henvendelser, tak!
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 21:22 #1
serviceportal? Hvad dækker det?
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. maj 2002 - 21:27 #2
Hej El Barto

Det dækker over meget, men jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad, da det er fortrolige oplysninger.

Er du klar?
Avatar billede aggemamme Nybegynder
19. maj 2002 - 21:28 #3
Jeg har hørt at dette spørgsmål var noget for mig, hvorfor er det det?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 21:30 #4
Beklager, men jeg er ikke klar på at gå igang på så spinkelt grundlag :)
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. maj 2002 - 21:34 #5
Hej Aggemamme

Ja, det ved jeg ikke? Kan du de ovenstående ting?

Bor du I Østjylland?
Avatar billede ekpa Nybegynder
19. maj 2002 - 21:36 #6
Hej El barto

Du kan vel ikke bedømme et projekt, før du ved hvad det drejer sig om.
Og når alt kommer til alt, er det vel et spørgmål om lyst, fra din side ;-)
Avatar billede aggemamme Nybegynder
19. maj 2002 - 21:44 #7
Nej, jeg fik det bare at vide -at det var noget for mig det her. Jeg bor et ret skjult sted for omverdenen som jeg naturligvis ikke vil afsløre. "Styr på databaser og hjemmesider" er en kvalifikation jeg har. Men det med at jeg lever skjult får det jo nok til at se underligt ud, altså foretagendet.
Avatar billede aggemamme Nybegynder
19. maj 2002 - 21:48 #8
Jeg ved ikke om jeg burde have sagt det. Glem alt hvad jeg lige har sagt.
Avatar billede aggemamme Nybegynder
19. maj 2002 - 21:48 #9
Eller skrevet.
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:13 #10
Idioter er der nok af!
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:15 #11
godnat!
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:21 #12
haha...
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:22 #13
men hvis http://www.s-p.dk/ er stilen forstår jeg godt du ikke tør fortælle om det :)
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:40 #14
Det var da utroligt!

Er www.s-p.dk en serviceportal?

Nej vel!

Det er en opslagsværk over netværksord, men det kan du vel ikke engang finde ud af at se...og det desuden ikke min!

No wonder, at det kun er 1,7 % af DKs befolkning der beslutter sig for at blive selvstændige... når der findes sådan nogle kvajpander som dig, der har så travlt med at gøre livet surt for andre.

Løs dine personlige problemer din sagsbehandler og psykolog , for de får sq penge for det...!

...du bor vel ikke en gang i Østjylland, så din henvedelse er med garanti ikke interessebetonet, men derimod et forsøg på at belære mig med janteloven "og jeg skal komme efter dig..."
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:43 #15
Jeg kan kun henvise til:

http://www.eksperten.dk/spm/213119
http://www.eksperten.dk/spm/212657
http://www.eksperten.dk/spm/212656

hvor du sjovt nok netop fortæller at siden er din, og at du vil have den vurderet og lave lidt bannerbyt.

Jeg bor i Århus, så jo, det er vel Østjylland :)
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 12:50 #16
Du må da være fra Sjælland, med den intelligens du ligger for dagen!

Kender du det der med at udgive sig for at være en person man ikke er...ligesom når du leger politibetjent herinde på eksperten og mener du har mere ret til at være her end andre!
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2002 - 12:51 #17
?????
Avatar billede beldring Nybegynder
20. maj 2002 - 12:54 #18
ekpa>>> Hvordan kan du have sponsorkontrakter osv. iorden, når du intet har lavet endnu?  Hvor gammel er du egentlig?
Avatar billede ekpa Nybegynder
20. maj 2002 - 13:05 #19
Lille Beldring

Havde du i din vildeste fantasi forstillet dig, at jeg ville videregive disse informationer til dig?

Ej vel...!

Hvor står der skrevet at der intet er lavet endnu?
Avatar billede aggemamme Nybegynder
20. maj 2002 - 15:03 #20
Hvem siger at beldring er lille?