Avatar billede hunghing Nybegynder
19. maj 2002 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Movie protect!

Hej

Jeg har lavet nogle movies i director og vil til sidst gerne have mine dir filer protectet, sådan så det kun er exe-filen der virker og folk ikke kan åbne en dir fil. Er der nogle som ved hvordan man gør?

/HungHing
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
19. maj 2002 - 22:55 #1
Nu har jeg kun flash 5 og MX, men der er det nemt. Under Publish, kan man vælge at den skal spytte en projekter fil ud. Prøv at finde noget lign. i Director
Avatar billede hunghing Nybegynder
19. maj 2002 - 23:50 #2
Hej flash gorden
Det var nu ikke det jeg mente. Det er selve dir-filen jeg gerne vil have protectet så folk ikke kan åbne den, men at den første exe fil man får oprettet af den første movie dir-fil kan køre dem.
Avatar billede medieroed Praktikant
20. maj 2002 - 00:50 #3
Hvis du ikke ønsker at brugerne skal kigge dig over skulderen skal du gemme dine .dir filer i DXR - formatet. Sådan gør du:

Xtras ->Update Movies ->Protect

- enjoy
Avatar billede hunghing Nybegynder
20. maj 2002 - 01:09 #4
Tak for tippet medieroed. Det virker!