Avatar billede n/a Nybegynder
19. maj 2002 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Creative D.A.P. Jukebox drivers/software

Kan ikke lige finde min CD til min Creative D.A.P. Jukebox. Jeg har fundet driveren på deres site men det program til at overføre til jukeboxen med kan ikke hentes ned på deres side.

Mit spørgsmål er om det er lovligt at kopiere cd´en?

Hvis det er er der så nogen der gider zippe/ace whatever programmet til mig og maile det eller noget. Hvis der er smider jeg gerne flere points på
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 21:44 #1
TROR du skal have licensen før du må gøre det..
Og så TROR jeg heller ikke du må få hjælp af nogle til det.. Altså efter loven..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
22. maj 2002 - 11:51 #2
Licensen ? Det er et program der følger med DAP'en ... det er ikke et der skal købes særskilt jo ..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. maj 2002 - 14:16 #3
oki.. Det viste jeg ikke.. Meget undskylde..
Avatar billede n/a Nybegynder
28. september 2002 - 21:31 #4
Og jeg har stadig ikke fundet programmet.....
Avatar billede n/a Nybegynder
03. februar 2003 - 15:54 #5
skod