Avatar billede mr_zzz Nybegynder
19. maj 2002 - 18:26 Der er 3 kommentarer

happauge wintv kort under windows xp pro

Hej har et hauppauge wintv kort som ikke vil vise noget billede. driverne og softwaren er de sidste nye fra happauge´s hjemmeside. kortet kan godt finde kanalerne med kan ikke vise dem, der er bare sort skærm.

info om min pc :

bp6 bundkort
2x celerun 500 mhz proc
512 mb ram
creative gforce 256 pro grafikkort
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
06. juni 2002 - 18:06 #1
Hejsa jeg har selv haft ufattelige mange problemer med XP og mit Haupauge tvkort.

Undskyld børnehaven!
Har du downloaded XP-drivere - De var for mig lidt svære at finde frem til!

Der ligger en guide sammen med driverne...Der skal bruges 2 drivere - win2k + winxp og de skal installeres i en eller andet rækkefølge

"Playeren" er indstillet til at køre pal, bruge antenne stikket o.s.v??

Hvis dette ikke hjælper så prøv på www.haupauge.com tech suport
Avatar billede abratus Nybegynder
16. april 2004 - 02:37 #2
prøv at lyt til navnet Hauppauge ,,,,,,,,, Lugter langt væk af billigt lort
Man kan jo sidde her og rode med det billige lort til man pisser blod
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
16. april 2004 - 11:27 #3
Weeee.....en natligt tåbe som intet hjælper!!

"Fagre ord fryder en tåbe"
Dansk ordsprog