Avatar billede vardepigen Praktikant
19. maj 2002 - 14:30 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

problem med indlæsning af cd-rom

Når jeg vil indlæse et program fra en cd-rom fra K- Komputer, får jeg meddelsen.....
Access violation at adress 004D0A18 in module "k.exe"
read of adress FFFFFFFF

det eneste jeg kan gøre, er at klikke ok.
jeg har windows 98, ie 6.0

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt, og hvad jeg skal gøre for at rette problemet.....
/anita
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 14:31 #1
Det er et program der ikke er kodet særligt godt. Der er ikke så meget du kan stille op.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 14:31 #2
svar.
Avatar billede vardepigen Praktikant
19. maj 2002 - 14:34 #3
jeg har da ikke haft problemer med cd´rom fra komputer før....
så jeg håber da på at der er noget at stille op..*S*
Avatar billede virtualfriend Nybegynder
19. maj 2002 - 14:43 #4
Du har bare fået en dårlig kopi... Send den ind og få den byttet..
Avatar billede halifax Nybegynder
19. maj 2002 - 16:44 #5
schulze -> Et lidt mærkeligt svar du giver. Hvor ved du egentlig fra at det "ikke er kodet særlig godt"? K-Komputer har meget længe kørt med deres program k.exe til opstart af deres cd-rom'er. Du er måske programmeringsekspert og har analyseret det?
Mulighed for en dårlig kopi som virtuelfriend skriver, forekommer mere sandsynlig.
Avatar billede vardepigen Praktikant
19. maj 2002 - 20:36 #6
venligst anita