Avatar billede reptiler Nybegynder
19. maj 2002 - 13:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

grafik kort står af ..???

jeg sad en morgen og tændte min computer, og da den kom ind i windows kørte den med 16 farver og 640*480 opløsning ! hvor den plejer at køre 1248*7xx og 32bit farver .. jeg synes det er lidt mærkeligt da den dagen før virkede helt fint !

kortet er "NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/ Model 64 Pro ..
er den brændt af ?? eller er det bare skærmen der spille mig et puds
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. maj 2002 - 13:20 #1
hvilket styresystem?

lader til at den skal have installeret det igen!
Avatar billede jamella Nybegynder
19. maj 2002 - 13:21 #2
installere nye driver og genstart
Avatar billede reptiler Nybegynder
19. maj 2002 - 13:37 #3
jeg kører med Win98 og jeg har installert driver og genstartet op til flere gange !!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. maj 2002 - 13:54 #4
kan du ikek sætte den op i opløsning da?

hvad skriver den at dit grafikkrot er?
Avatar billede reptiler Nybegynder
19. maj 2002 - 13:58 #5
hvir jeg prøer at sætte opløsningen op siger den jeg skal genstarte og det gør jeg så ... men der sker ingen ting !!  den siger at mit grafimkort er : NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/ Model 64 Pro  !!!!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
19. maj 2002 - 16:35 #6
Jeg har døjet med noget af det samme for et par uger siden.
Mit grafikkort var gledet en lille bitte smule ud af soklen,da jeg havde været ved at flytte på computeren.
Kabinettet er åbenbart så blødt/flexibelt at det kan vride grafikkortet ud.
Prøv at skubbe dit grafikkortet helt i bund i soklen.
Det var lige en mulighed:-)
Håber det kan hjælpe dig.
Avatar billede reptiler Nybegynder
21. maj 2002 - 15:19 #7
hmm jeg har lige fundet ud af det ikke kun var grafik kortet !! det er alt !! musen virker kun nogle gange, lydkort og netkort virker heller ikke !!!
Avatar billede reptiler Nybegynder
21. maj 2002 - 21:45 #8
hmm RKHDK vis du lige gider at givet et svar i sted for den kommentar så for du points... det hele virker efter en formation !!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. maj 2002 - 08:30 #9
svar ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. maj 2002 - 08:24 #10
Takker For Pointz! ;o)