Avatar billede hercules Nybegynder
19. maj 2002 - 11:55 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

Hvad synes i om uffelhorn

Hvad synes i om Http://www.uffelhorn.dk ??
Avatar billede schaefner Juniormester
19. maj 2002 - 12:00 #1
Ikke just køn, men jeg fandt da ud af hvad et uffelhorn er :) Kan dog godt li' den måde teksten kommer ned når man trykker på de forskellige punkter. Synes den er alt for mørk.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
19. maj 2002 - 12:01 #2
Temmelig usammenhængende brugerflade.
Tæt på Danmarks kedeligste topbanner, ikke meget indhold.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
19. maj 2002 - 12:13 #3
Meget morsomt indslag:-))))
Den er lidt mørk/grå,men den er brugervenlig.
Du har en lille stave fejl i din "historie".
Til sidst i teksten står der "blev vi enige on denne herlige sammenslutning"
Der skulle vist stå "blev vi enige OM denne herlige sammenslutning"
Men det var sjovt at lære hvad et "Uffelhorn" er.
Det er jo noget man tit har lagt søvnløs og spekuleret på:-)
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 14:18 #4
ja, der er meget at arbejde på der....

farver:

farverne er alt for mørke og passer ikke til indholdet, prøv med nogle lyse farver, da det er nemmere at arbejde med, og giver et meget bedre overblik på siden.

ekskterne, burde du nok fjerne, da det er pisse irriterende at de flyver rundt på siden, og er ikke nødvebdige.

dine frames er ikke store nok til indholdet i dem, og gør så man ikke kan læse alt sammen.

siden har gennerelt en mangel på grafik, og du burde måske starte lidt forfra med layoutet, hvis det skal blive godt.

når du så laver den omtalte grafik, så prøv at lave det ordentligt, så det ikke hakker i glider ud i kanterne.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede knarf Nybegynder
20. maj 2002 - 15:17 #5
jeg syntes at siden er udemærket... man får det information man skal bruge. men jeg vil heller ikke sige at siden er et grafisk vidunder : )

//Knarf
Avatar billede hercules Nybegynder
29. maj 2002 - 12:14 #6
Jeg takker for vurderingerne.
Nogle af dem har jeg taget til mig.