Avatar billede windu Nybegynder
19. maj 2002 - 03:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

affiliate script

heysan :)

Ok her er hvad jeg skal bruge. Et webmaster affiliate script der kan følgende:

1. webmater signe op, få egen unikke referal url til brug på siden. (skal også maile det til den email webmasteren har opgivet under signup + til admin)

2. se hvor mange besøg/penge han/hun har optjent dagen forinden eller ialt siden sidste reset.

Admin del:
A.) skal kunne med et par enkelte klik kunne ændre adressen hvortil alle affiliates klik bliver sendt hen.

B.) Kunne se en top50 over dagens, sidste uges, og siden sidste resets bedste affiliates (målt på antal unikke kliks)

c.) kunne ændre prisen pr klik med et par enkelte musseklik så systemet er opdateret med ny pris asap!

d.) vise alle der har optjent over xxx antal besløb. Skal også være et sted hvor alle affiliates er listet og jeg med et museklik på hverengkelt kan se nærmere på kontoen.

E. Skal kunne se specifik data, klik, data etc. ved at skrive affiliate id. Skal også kunne nul stille en konto når jeg er inden på den

+ et par andre standard ting  :)

Hvad vil sådan et script koste og kan du lave det... hvis ja så svar her eller send en mail ASAP!

mvh
Jens
webHTMLmaster@ofir.dk
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
19. maj 2002 - 04:04 #1
forstå det ikke helt men er det en admin login med ret priser.
Avatar billede morpheus Nybegynder
19. maj 2002 - 10:38 #2
Prøv på sharksforum.com eller i freelance kategorien.

Eller vend tilbage med noget kode som du har problemer med.
Avatar billede windu Nybegynder
19. maj 2002 - 14:36 #3
ok