Avatar billede kerberos Nybegynder
19. maj 2002 - 02:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

JavaScript passord

Vet noen om en side som lar deg reversere denne algoritmen:

http://www.jsmadeeasy.com/javascripts/Password%20Protection/Password%20Pro/

Kerberos
Avatar billede zob Nybegynder
19. maj 2002 - 02:42 #1
du snakker da godt dansk ik?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 11:18 #2
Hvorfor vil du bryde koden?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2002 - 12:32 #3
.dk = dansk. Tal dansk
kthx
Avatar billede kerberos Nybegynder
20. maj 2002 - 16:10 #4
Har dere store problemer med å forstå norsk? Jeg kan ikke si at jeg sliter hardt for å forstå dansk... Grunnen til at jeg bruker Eksperten er at vi ikke har et alternativ i Norge. Skjønner ikke helt problemet med at jeg snakker norsk? Dersom dere ikke skjønner det trenger dere ikke svare på spørsmålene mine.

Grunnen til at jeg lette etter en reverseringsmetode er at jeg har laget en del passordalgoritmer selv, og lurte på om det i det hele tatt var mulig å reversere en slik prosess. Jeg tror ikke at noen som beskytter sidene sine med JavaScript har noe _veldig_ hemmelig gjemt :P Men etter å ha lett litt ser det ut til at ingen har klart det så langt.

Jeg lukker spørsmålet siden jeg neppe får noen svar.

Kerberos
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:25 #5
Jeg har intet imod, at du taler norsk! Men bare for din egen skyld bør du nok "oversætte" ordet "reveresere", for jeg forstod det heller ikke med det samme! :)
Avatar billede kerberos Nybegynder
22. maj 2002 - 16:23 #6
Hehe, beklager... Det er visst en skrivefeil. Det jeg mente var "reversere", som rett og slett er det engelske ordet "reverse", altså gjøre om.

Kerberos
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2002 - 18:31 #7
Nej, nej, det var mig, der skrev forkert; du havde rigtig nok skrevet "reversere"!
Men så kunne du evt. skrive: "Er der nogen, der kender en side, som kan bryde denne algoritme/kode..."