Avatar billede lupin12 Mester
18. maj 2002 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IMG image

hej
Jeg har en image-fil der er i IMG format.... er der en der ved hvad for et program jeg skal bruge til at brænde den i
Avatar billede rallye Nybegynder
18. maj 2002 - 20:56 #1
Det er højst sandsynligt programmet "Clone CD" - det bruger img extension
Avatar billede jtt Nybegynder
18. maj 2002 - 21:01 #2
Ghost-programmet kan ihvertfald knække den
Avatar billede carstengp Nybegynder
18. maj 2002 - 21:05 #3
.IMG Image.

This file is a Macintosh Disk Image. Disk Copy can be used to mount the disk image on the Macintosh desktop. The mounted disk image will behave like a read-only disk.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
18. maj 2002 - 23:56 #4
det er en filtype clonecd ihvertifald bruger...
og carstenqp du tager godt nok fejl der:)

Razorgoose
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. juni 2002 - 02:07 #5
Se evt. http://www.sikkopi.dk - en webside der handler om sikkerhedskopiering af cd'ere - kopibeskyttet eller ej!