Avatar billede runeevers Nybegynder
18. maj 2002 - 17:12 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Quicksite

http://www.jupe.dk/qs/index.html

Det er kun et midlertidigt udkast, så lad venligst være med at kommentere på loadtid, grumset text osv..

Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 17:17 #1
Det er et utrolig pænt site - dog bør det centreres vandret også :)
Faktisk har jeg slet intet at kritisere, det plejer jeg ellers at have :)
Meget flot arbejde helt sikkert.
Lige en ting har jeg dog:
Der hvor der er en orange firkant foran teksten for oven - forsiden, shop og info, burde den orange firkant være midt ud for teksten, nu står den i bunden af denne.

ellers et elegant site.
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. maj 2002 - 17:30 #2
hey heyday.. Mange tak. Faktisk så er den orange firkant midt ud for texten. Altså de små bogstaver. Hvis man rykker testen ned ser det mærkeligt ud.

Jeg har centreret den, og det er faktisk bedre.
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 17:42 #3
runeevers --> Så lidt :) Det ser meget bedre ud med centreringen.
Jeg synes altså, det ser ud som om, den orange firkant foran "Forsiden" er meget langt nede :)
Lige en stavefejl:
Nederst står der "...om personige oplysninger..." - der skal sikkert stå personlige :)
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. maj 2002 - 17:49 #4
Ja tak, har godt set det :)

Og satme om ikke du havde ret mht. den første orange firkant. Den er skubbet en px. op :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. maj 2002 - 17:54 #5
Det er quite stylish :)

Flot billede, flot logo og opsætning.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 17:58 #6
runeevers --> hehe :) Sådan nu ser det meget bedre ud - når sitet er så perfekt, som det er, lyser meget små fejl simpelthen bare en i øjnene.
Avatar billede cygnet Praktikant
18. maj 2002 - 18:58 #7
syntes du burde lave forsiden lidt mindre i højden så man slipper for scroll :-)

/cygnet
www.cygnet.tk
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 19:37 #8
cygnet --> Hvilken opløsning kører du med?
Avatar billede kerberos Nybegynder
18. maj 2002 - 20:13 #9
Veldig fin side! Flott satt opp, fint fargevalg og stilige bilder... Jeg har egentlig ingenting å trekke ned på :P

Karakter: 10@10
Avatar billede cygnet Praktikant
18. maj 2002 - 20:24 #10
1024... med almindelige ie knapper og en startmenu i bunden.
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 20:48 #11
cygnet --> Meget mærkeligt, jeg skal slet ikke scolle - kører samme opløsning!
Der er endda en del hvidt til alle sider hos mig.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 00:24 #12
Rigtig flot side.. Vi kommer til at skulle kommentere alle de MEGET små fejl (så flot og gennemført som den er) :)

Men jeg har lige en ting.. Kan du ikke rykke Shop (den ude til høre, på den blå linie) ud så den er lige så langt fra kanten af siden, som .: Forside .... er fra den anden side?? Det faldt mig bare lige i øjnene da jeg kom ind på siden.. Det er som om at shop er kommet længere ind på siden..

og så lige en ting mere.. Den hedder da ikke Jeg er Dino?? ;) Hedder den ikke Dina??

/Nicklas B.
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. maj 2002 - 11:06 #13
Tak skal i have.

Nicklas > "Den hedder da ikke Jeg er Dino?? ;)"
Hehe, nah, det var vist lidt for sjov at den havde sneget sig ind :-D
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 12:24 #14
oki.. Man kan jo aldrig vide.. :)
MEn tak for point..

/Nicklas B.