Avatar billede floppydisc Nybegynder
20. juli 2000 - 13:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyere terminal-program til win 3.11

Hejsa.

Jeg har en gammel bærbar 486'er med et modem, og har mulighed for at hente mail fra min skole uden internetopkobling vha. et direkte nummer. Det terminalprogram der følger med win 3.11 er tilsyneladende temmelig outdated i forhold til nutides standarder. Er der nogen der kender et program der opfylder nutidens vt100 standart og samtidig kører på win 3.11?
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:36 #1
Gå ind på http://www.zdnet.com/downloads/ og skriv så net i søgefeltet og tryk  go, så skal du bare se løjer og langkål. Der er sikkert et program som du kan bruge.

Hvad hedder det program du har?
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:40 #2
Hej igen prøv på samme side at skrive win3 i søg.;o)

Er det et program som CyberSuite (Win3.x Demo)du søger. nr. 2 på første side af søgelisten.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:42 #3
Det er da et søg, som vil noget, når man køre med win3.11 ik ;o)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:45 #4
Følger det opkaldsprogram ikke med ved Microsoft Internet Explorer (Windows 3.x; full install) 3.03?.
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:53 #5
Her er også et sted, du kan arbejde ud fra : http://www.playernet.net/pub/software/windows.html
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2000 - 14:57 #6
Hvis du har søgeprogrammet Copernic, så kunne du prøve at skrive "windows 3", så kommer der en masse spændende sider frem. Helle 78 sider omkring windows 3
Avatar billede floppydisc Nybegynder
12. december 2000 - 00:07 #7
Jeg har scoret en anden bærbar, der kan køre win95. Ellers tak.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2000 - 07:13 #8
Det lyder da rigtig godt.