Avatar billede deho Nybegynder
18. maj 2002 - 15:57 Der er 4 kommentarer

Mine spil lukker ned...

Hej

Jeg kører Windows XP Pro og har lige købt et Creative GeForce 2 Titanium 64 mb

Efter jeg har sat det i er den begyndt at lukke spillene ned efter et stykke tid.

Har det noget med grafikkortet at gøre eller er det en fejl i windows?
Avatar billede deho Nybegynder
18. maj 2002 - 15:57 #1
Ville have sat 60 point på ...
Avatar billede delwin Nybegynder
18. maj 2002 - 16:00 #2
har du hentet drivere fra nvidia.com eller har du brugt dem der fulgte med kortet..??

prøv at hente de nyeste drivere fra www.nvidia.com
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
18. maj 2002 - 16:09 #3
http://www.warp2search.net/download.php?op=getit&lid=69
Jeg vil anbefale denne detonator driver.
Avatar billede deho Nybegynder
19. maj 2002 - 17:48 #4
nu har jeg prøvet at formatere og har hentet den nyeste driver fra nvidia... DEN GØR DET STADIG!!!