Avatar billede grandjean Nybegynder
18. maj 2002 - 13:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

AVI film

Jeg har en film hvor der står at filen er en avi fil, men jeg kan ikke kører den med media playeren eller med mine divx players. Begge programmer siger at de ikke unerstøtter fil formatet. Nogen der kender en afspiller der kan afspille den, eller andre gode forslag ;)
Avatar billede xantom Nybegynder
18. maj 2002 - 13:12 #1
kunne godt lyde som en u-færdig fil - er du sikker på at filen er hel?
Avatar billede grandjean Nybegynder
18. maj 2002 - 13:15 #2
Nej ikke helt, men jeg er ret sikker på det...eller jeg håber sq den er =)
Avatar billede xantom Nybegynder
18. maj 2002 - 13:20 #3
prøv at rebuilde index med divfix
http://www.divx-digest.com/software/divfix.html
Så kan du se det du har af filmen (hvis det da er det der er problemet)
husk dog at strippe igen hvis du vil henter resten af filmen
Avatar billede grandjean Nybegynder
18. maj 2002 - 13:25 #4
Divfix siger at det ikke er en avi film....
Media player giver denne fejl hvis det siger dig noget:
Fejl-id = 0x80040265, løsnings-id = 0x00000000
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2002 - 13:29 #5
Avatar billede xantom Nybegynder
18. maj 2002 - 13:29 #6
så må jeg nok melde pas - desværre, har du prøvet at afspille den i en DvD player, såsom PowerDvD eller InterVideo WinDvD?
Avatar billede -simon- Nybegynder
18. maj 2002 - 13:42 #7
I denne pakke er der stortset alle codecs der findes  http://nimo.everwicked.com/Nimo50Build7.exe  Under installetion vælg full og alle codecs i pakken vil blive installeret :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
18. maj 2002 - 14:17 #8
Prøv lige at åbne den med VirtualDub (www.virtualdub.org), og sig hvilken fejlmelding du får!
Avatar billede grandjean Nybegynder
18. maj 2002 - 14:41 #9
mange tak for alle svarende, og tak for codecs pakke -simon-, den virker nu
Avatar billede -simon- Nybegynder
18. maj 2002 - 16:04 #10
det var så lidt :=