Avatar billede aspbegynder Nybegynder
18. maj 2002 - 10:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Værdiangivelse af elementer (visning)

Hej, jeg søger et script, som kan bruges til vælge et niveau (en værdi) for et element, således at når et andet script indlæser elementerne til visning, så tager den det elementet, som har værdien 1 og viser den som det første element, derefter elementet med værdien 2 osv.

Jeg søger derfor et script, som på en smart måde f.eks. kan liste elementerne i en dropdown-menu eller andet, hvorefter man kan trykke på et knap, for at flytte et element op eller på en knap for at flytte et element ned.

(På den måde kan man nemt dele elementerne op i et hierarki.)
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. maj 2002 - 10:32 #1
mon ikke du kan modificere denne til det er det du ønsker:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/exp66097.html

mvh JakobA
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
18. maj 2002 - 10:36 #2
Det var lige det, som jeg ledte efter :)