Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. maj 2002 - 21:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opengl

hej jeg har et nvidia vanta grafik kort, men det kan ikke gå i Opengl hvis man prøver at åbne et spil som feks. wolfenstein eller medal of honor kommer der en besked der siger "could not load opengl subsystem". hvorfor f..... står der det og hvordan kommer jeg til at kunne spille mine spil.

tak på forhånd¨

hilsen

Mikkel
(dark-hunter)
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 21:08 #1
Hent glsetup ( http://www.glsetup.com/where.htm )og installer det..det burde løse problemet...ellers prøv først at installere nyeste driver fra www.nvidia.com =)
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. maj 2002 - 21:11 #2
jeg har prøvet at lede efter en driver på nvidia.com men jeg kan sgu ikke finde driverne hved du hvor de er jeg har win 2000
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 21:14 #3
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. maj 2002 - 21:21 #4
den fandt jeg også men den øverste er kun xp og de andre er noget andet film viser og en driver til 3d briller
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 21:26 #5
Der tager du fejl.... Hvis du kigger så kan du se at der står "Windows® XP/2000" hvilket betyder at den bruges både til xp og 2000 =)
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
19. maj 2002 - 13:16 #6
ja men det er generelt om alle dem du kan hente hvis man kigger bedre efter står der ud for den menu til xp driveren
Detonator XP
Driver
(Video Cards)
Avatar billede kosnes Nybegynder
19. maj 2002 - 14:11 #7
Ja, der står XP ud for den, men den skal stadig bruges til windows2000 også... jeg bruger den til windows 2000 =)