Avatar billede lst8012 Nybegynder
17. maj 2002 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Porte

Hej

Er der nogen der kan hjælpe; Der er flere sites og downloads jeg ikke kan komme ind på, og da jeg ringede til Orange fik jeg at vide at det var fordi der var for mange porte til nettet der var lukket??
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg åbner portene???

MVH

LST
Avatar billede kosnes Nybegynder
17. maj 2002 - 20:39 #1
Hvis du har en router skal du ind i konfigurationen for denne og åbne for de porte du skal bruge.

Hvis du kører med en software firewall på din computer skal du samtidigt kontrollere at denne ikke blokerer for tilgangen på de forskellige porte =)
Avatar billede aey Nybegynder
17. maj 2002 - 20:39 #2
du kommer til at gi' lidt flere oplysninger:

- forbindelse (adsl-modem, adsl-router, modem)
- software (firewall, proxy osv.)
Avatar billede lst8012 Nybegynder
23. maj 2002 - 08:07 #3
Hej aey
Det er en adsl router, og jeg har ikke nogen aktiveret firewalls
Kan du bruge det til noget???