Avatar billede ratzaiy Nybegynder
17. maj 2002 - 18:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skal jeg køre Red alert 1 på win2k

Er der ikke en måde jeg hvorpå det kan lade sig gøre at spille Red alert multiplayer i et LAN med en Win 98 Se maskine og en win2000. Måske en eller anden simulator?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
17. maj 2002 - 18:30 #1
skulle ikke være nogle problemer prøv at se om der er en patch
el. lign.
evt. kun have tcp/ip activeret
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
17. maj 2002 - 18:37 #2
Altså der er ikke noget problem med at spille over LAN problemer er at den ikke kører på win2000
Avatar billede dmdisco Nybegynder
17. maj 2002 - 18:38 #3
nå man kan få en emulator til NT måske den virker
jeg kan ikke huske hvad den hedder men prøv at søge på google
Avatar billede morten.n Nybegynder
17. maj 2002 - 19:15 #4
jeg kan kun sige at det er også sket for mig og jeg vil meget gerne have nogle point men du kan søge under emulator til NT på denne adresse www.google.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2002 - 19:22 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2002 - 19:22 #6
kan selvfølgelig ikke garantere noget da red alert ikke er på listen - men det KUNNE være :)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
20. maj 2002 - 13:06 #7
desværre virker ikke. Lukker
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2002 - 13:17 #8
Du har en underlig fremgangsmåde...
I stedet for at sige at det ikke virker og lade spørgsmålet stå åbent, så lukker du spørgsmålet.
Er der noget at sige til at man bliver mistænksom? Men ok, du lever med fejlen så.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
20. maj 2002 - 14:24 #9
Hvis man lader spørgesmålet stå åbent kommer der tit nogle "sjove" mennesker og spørger hvornår jeg lukker spm. Og da jeg da det har været åbent i 3 dage uden nogen brugbare svar lukker jeg :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2002 - 20:25 #10
Det er heller ikke ret længe...
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
20. maj 2002 - 21:05 #11
ja kan da godt åbne et nyt hvis du mener du har noget brugbart :)