Avatar billede rxftp Nybegynder
17. maj 2002 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Refresh...... ....igen ;)

Jeg søgter her på siden for at finde svar på mit spørgsmål... MEN!
Jeg fandt denne kode stump som skulle refreshe siden der åbnede pop-upen og derefter lukke pop-upen...
  opener.location.reload(true);self.close();
Jeg har sat det ind i <head>-sektionen på min pop-up side.
Men explorer siger der er en fejl...
  Fejl: 'opener.location' er null eller ikke et objekt
Hvad er der galt?? Det virkede jo fint for de andre?!?!?
Jeg køre med IE6.0 på WinXP Pro
Avatar billede rxftp Nybegynder
17. maj 2002 - 16:08 #1
Jeg har fundet ud af hvorfor det ikke virkede...
Der er fordi jeg bruger chromeless windows fra http://www.dhtmlshock.com og der gælde normal JS åbenbart ikke....
Men alligevel.. Er der nogen der kender en måde at gøre det på i den slags vindue så?

På forhånd TAK!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. maj 2002 - 16:21 #2
prøv evt:
  top.opener.location.reload(true);
  top.close();

rent gætteri. men prøv.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
17. maj 2002 - 17:13 #3
godt gæt jakoba. for at lave chromeless stuntet åbner man et vindue uden URL i fullscreen, og derefter resizer man.
Så sætter man et framesæt ind med document.write(). Det er ganske banalt.
function openCLS(x,y,URL,scroll,param) {
mywin = window.open('','_blank','fullscreen=yes'+param);
mywin.resizeTo(x,y);
inner = "<html><frameset rows='*,0' framespacing=0 border=0 frameborder=0><frame name='conts' src='"+URL+"' scrolling='"+scroll+"'><frame></frame></frameset></html>";
mywin.document.open();
mywin.document.write(inner);
mywin.document.close();
mywin.moveTo(200,200);
}
Mere skal der ikke til. Jeg er ikke imponeret af chromeless vinduer. nyttesløst og virker kun i IE.
Avatar billede rxftp Nybegynder
17. maj 2002 - 17:54 #4
Superb!! Nu virker det fanme!!

Rock on,
rxFTP

PS. svar lige så jeg kan give dig point jakoba
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. maj 2002 - 18:25 #5
joda.
takker