Avatar billede dadane Novice
19. juli 2000 - 21:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Perl kurser?

Kan nogen hjælpe mig til at finde et Perl kursus (af max 2 ugers og meget gerne mindre) varighed? Kurset må meget gerne finde sted i august eller september.

/DaDane
Avatar billede y2k Nybegynder
19. juli 2000 - 21:53 #1
Hej,
jeg har kigget lidt på SuperUsers a/s' side, og på deres efterårsplan er der to muligheder; et 4-dages kursus i grundlæggende perl, og et 3-dages kursus for vidergående perl-programmører..

http://www.superusers.dk/kurser/programmering/efteraar.htm

m.v.h
y2k
Avatar billede dadane Novice
23. juli 2000 - 11:05 #2
Wau, kan det virkeligt ikke gøres for mindre?
O.k. jeg troede ikke at jeg kunne få et kursus for de samme 300-400 kr. som det koster i aftenskole, men over 10.000 kr for 4 dage!