Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. maj 2002 - 10:07 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad vil det koste?

At lave en side ligesom www.edbpriser.dk den skal godt nok ikke handle om edb men noget andet jeg ikke lige vil komme ind på da jeg ikke har domainet endnu.

Kom med en pris på hvad det vil koste vis du skulle lave sådan en side til mig

MVH
Ole Kjartansson
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. maj 2002 - 10:09 #1
et par tusinde nok. det er jo en super side,
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. maj 2002 - 10:11 #2
Et par tusinde??

Du skal da mindst tilføje et nul til det :)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
17. maj 2002 - 10:13 #3
ja, det vil jeg også sige. Og skal det udvikles fra bunden vil det tage mindst 1 år
Avatar billede scb Praktikant
17. maj 2002 - 10:13 #4
Skal det laves hos et professionelt firma vil jeg forvente en pris mellem 50.000 og 100.000 Kr excl moms.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. maj 2002 - 10:14 #5
nej så dyrt kan det sku ikke være, man kan jo lave det med et lidt mere enkelt design
Avatar billede tipsen Nybegynder
17. maj 2002 - 10:15 #6
Hvis det skal være noget som fungerer tilfredsstillende og har alle de forskellige specialadgange for admins, butikker osv er det et meget stort system, som vist kun kan løses af en som har en del erfaring. Jeg vil *tro* at sådan et job vil tage 1-2 måneder med tilretning, debugning osv - dvs. der tales nok 30-60.000.
Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. maj 2002 - 10:16 #7
Det der skal være på siden er tun dele til scootere hvor man så kan se hvilken forhandler der har den bedste pris.

Siden bliver ikke lige så stor som edbpriser da der ikke er lige så mange ting
Avatar billede kjartansson Nybegynder
17. maj 2002 - 10:18 #8
Ja det skal være med forhandler login

men siden bliver jo ikke lige så stor som edbpriser da der kun er 7-13 forhandlere der handler med tun til scootere så det er jo begrænset
Avatar billede tipsen Nybegynder
17. maj 2002 - 10:19 #9
Antallet af forskellige hardwarestumper er (næsten) fløjtende ligegyldig for kompleksiteten af siderne...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. maj 2002 - 10:19 #10
ja men må nok give de andre ret, det vil være dyrt
Avatar billede cygnet Praktikant
17. maj 2002 - 10:21 #11
Jeg og et par andre er ved udvikle et lingende system indefor klaver markedet ( http://mail.vejs.dk/ ) og vi tror vi kan lave noget i stil med det du ønsker for mellem 12.000 og 15.000 ex. moms. Dette vil være med design, programmering osv. Selve opfyldning af databasen må du selv stå for - men resten er noget vi vil kunne fikse.

Der til vil det også være muligt for de forskellige firmaer at vise priser for deres produkter og info om det direkte fra deres side ved udtrak fra vores database. Noget i stil med bilinfo.dk

Interreseret ?

/cygnet
Avatar billede Slater Ekspert
17. maj 2002 - 10:24 #12
Jeg og mit firma er netop i gang med bettingzoom.com, men hvis det kan vente til efter det, burde vi kunne klare det til en del lavere end 12.000 + moms. Vi er nemlig et nystartet firma, der sætter referencer højere end penge, men det betyder skam ikke at vi er dårlige.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. maj 2002 - 10:25 #13
hehe det bliver et stor handels forum herinde :) men man klager vel ikke
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
17. maj 2002 - 10:27 #14
cygnet >  Kommer du ikke på icq eller msn ?

-jonas
Avatar billede cygnet Praktikant
17. maj 2002 - 10:28 #15
Sidder på arbejde - desværre :-(
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
17. maj 2002 - 10:28 #16
Når okay :)
Vi må lige have en snak når du kommer hjem.
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:46 #17
vi kan godt lave en sådan shop for 10.000 vil jeg sige !
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
21. august 2002 - 11:02 #18
Skulle have læst denne debat før jeg tog opgaven...får kun 5K *G*
Avatar billede powerbart Nybegynder
23. november 2002 - 04:10 #19
Fra 60.000 til 80.000 kr.

Se http://www.less-is-more.dk

;-)
Avatar billede banana Nybegynder
29. november 2002 - 03:08 #20
Jeg kan lave det for 5000 og vi kan da finde ud af en fin pris =;)bare kontakt mig her harmode@msn.com