Avatar billede !asp Nybegynder
19. juli 2000 - 18:04 Der er 3 kommentarer

understøtter MySQL brugen af 2 cpu'er på linux

Hvis vi putter en ekstra cpu i vores linux server, kan mysql så finde ud af at bruge begge?
Avatar billede regnar Nybegynder
19. juli 2000 - 19:02 #1
Avatar billede !asp Nybegynder
20. juli 2000 - 10:32 #2
svar og du vil blive belønnet
Avatar billede 1416 Nybegynder
21. juli 2000 - 13:18 #3
Hugget fra mysql.com
-----------------------------------------------
Yes and maybe. Depends what other things are going on. If you\'ve got
apache and MySQL on the same machine then if it\'s straight through
CGI->MySQL and back, then not. But, as soon as other stuff is going on
too (background jobs and so on) you\'ll notice it.
Equally, if the machine is regarded as a \"server\" and it starts
sharing disks and printers, then you\'ll really notice the difference.
-------------------------------------------------