Avatar billede profix Nybegynder
16. maj 2002 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webcam på hjemmeside

Er der nogen der kender et script som kan vise
webcam/tv på en hjemmeside.

Helst link til nyheder live.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2002 - 09:17 #1
Jeg tror ikke du finder en tjeneste, der lader dig bringe deres nyhedet i tv/video format på din hjemmeside uden at betale for det. Du kan vise dine egne optagelser fra dit eget webcam på dine sider og det er ikke ret svært. Der er sikkert beskrevet hvordan du gør i dokumentationen til dit cam

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede profix Nybegynder
17. maj 2002 - 12:48 #2
Ikke enig !

"SSLUG TV: Få nyheder fra SSLUG på din hjemmeside
... Få nyheder fra SSLUG på din hjemmeside. ... tid vil det være muligt at modtage data
i form af rss-feeds indeholdende artikler og begivenheder fra SSLUG-TV. ...
sslug.mmmanager.org/Members/erla/rss-feeds"

Link:

http://sslug.mmmanager.org/Members/erla/rss-feeds
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. maj 2002 - 14:11 #3
Nu er sslug (som jeg selv er medlem af) en nonprofit organisation og det er klart at disse vil have en interesse i at sprede deres budskab. Du finder nok ingen "rigtige" nyhedstjenester der vil levere gratis og dermed bliver det rådrig nyhedsrum noget begrændset og også meget subjektivt