Avatar billede tvj Nybegynder
19. juli 2000 - 13:29 Der er 9 kommentarer

Logitech Cordless Wheel mouse

Hej kan en Logitech Cordless Wheel mouse PS/2 virkelige ikke køre på den seriel port?? Jeg har prøvet med en adapter men jeg kan sku ik få den til at virke.. :-((
Avatar billede ruprect Nybegynder
19. juli 2000 - 13:35 #1
Nej jeg har selv købt en til min kæreste ok kan ikke få den til at virke på seriel porten, den virker fint nok på PS/2 porten.

- Michael
Avatar billede coolidk Nybegynder
19. juli 2000 - 14:42 #2
Jeg har en derhjemme og den virker på seriel da jeg ikke har ps/2 port :)

-dEnnis
Avatar billede ruprect Nybegynder
19. juli 2000 - 15:37 #3
CoolIDK: Og det er en Logitech Cordless Wheel Mouse?
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juli 2000 - 17:33 #4
Det er faktisk noget lort med PS/2 -> Seriel adaptere. Er det den adapter som følger med?
Avatar billede ruprect Nybegynder
19. juli 2000 - 19:45 #5
For mit vedkommende - Nej der fulgte ingen med - Men jeg brugte den der fulgte med min logitech Mouseman Marble
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juli 2000 - 21:46 #6
Well, hvis ens computer ikke har PS/2 stik, skal den snart opgraderes!! hehe

Jeg kan kun sige at jeg er stødt ind i det problem før, også med andet end Logitech, og jeg har ikke fundet nogen løsning endnu. (kun at bruge en Seriel mus)
Avatar billede halifax Nybegynder
20. juli 2000 - 00:39 #7
ruprect -> Når der ingen adapter fulgte med musen betyder det, at en PS/2 ikke kan køre med en seriel adapter. LÆS DET SELV i Logitech's Readme fil pkt. 4.1 stk. 3. Hvis muligt så få musen byttet i forretningen :-(((
Halifax
Avatar billede ruprect Nybegynder
20. juli 2000 - 09:20 #8
Halifax: Det er ligemeget - Hun overtager alligevel snart min maskine (som har PS/2)
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
03. august 2000 - 21:21 #9
Jeg har det samme problem med min gamle maskine, den vil heller ikke tage imod min omkonveterede ps/2 mus, selvom, jeg har haft andre Ps/2 mus sat til... Det mærkelige er at, lige før meddelelsen om at der ikk er nogen mus koblet til, kommer, så kan jeg bevæge musen......, men winblows kan ikke finde noget som helst der minder om en mus, så det ender nok med at man bliver nød til at købe en seriel mus til en 50\'er