Avatar billede srigger Nybegynder
16. maj 2002 - 10:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netværk imellem stationær og bærbar

Hej Eksperten.
Jeg har et problem, jeg kan ikke finde ud af hvordan
jeg kan få sat et netværk op imellem min stationære pc og min bærbar, hvis det kan lade sig gøre må det gerne være igennem 2 netkort i stedet for serial kabel
Håber I kan hjælpe mig

Hilsen
kenneth
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
16. maj 2002 - 10:18 #1
har du en Hub eller Switch? og netkort til din bærbare og stationærer?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2002 - 10:19 #2
Det kan du nemt :)
Du kan anskaffe dig et krydset kabel, som du så kan sætte i begge dine netkort og så er de forbundet :) så skal du bare sætte netværket op på begge dine computere.

Held og lykke :)
Avatar billede kenito Nybegynder
16. maj 2002 - 10:19 #3
Hvis du har netkort i begge maskiner skal du bare sætte et kryds-kabel i begge netkort og så skal du jo køre med samme system TCP/IP
Avatar billede srigger Nybegynder
16. maj 2002 - 11:36 #4
Jeg har ikke hub eller switch
Avatar billede srigger Nybegynder
16. maj 2002 - 11:36 #5
Tak til dem der har fortalt mig hvordan jeg skulle gøre
Avatar billede srigger Nybegynder
28. maj 2002 - 21:32 #6
det virker ikke, kan det være fordi det er et pcmcia netkort jeg har i den bærbare ???