Avatar billede projekt_x Nybegynder
15. maj 2002 - 22:15 Der er 6 kommentarer

Mangler hardware...

Mig og et par venner er igang med et størrer projekt, som omhandler bla. en hjemme-bygget serverstation (det er skisme alt for dyrt at invisterer) - men vi kan se at vores hardware bestående af to små linux-servere (i386) slet ikke er nok i lægden til det vi er ved at banke sammen... Så derfor.. Vi arbejder for sjov og hvis projektet bli'r en success, så bli'r vi glade, og hvis ikke, fordi der ikke er nok støtte til projektet, så er vi ligeglade... Vi gør det fordi vi kan lide det...

Det vi søger er maskiner som folk ikke bruger mere, og som de bare vil skille sig af med - vi taler om 286'ere uden ram, kabinetter, sparc-stations, sun-boxe osv.
Vi vil med glæde lette folk for den byrde hvis de havde en interesse i at alligevel at køre lortet på lossepladsen, da vi med glæde og stort tandpastasmil kommer i hele HT-området og henter :o)

På forhånd tak :o)
Avatar billede projekt_x Nybegynder
15. maj 2002 - 22:19 #1
Stavefejl og dårlig grammatik er selvfølgelig gratis.. ;o)
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 09:46 #2
Hvad præcis kan I bruge?
Avatar billede moebius Nybegynder
16. maj 2002 - 09:50 #3
Jeg har selv lidt forskelligt. Så bare sig til, så kan det være at jeg har det, ellers kan jeg nok skaffe det!
Avatar billede blackbyte Nybegynder
16. maj 2002 - 15:37 #4
moebius: alt kan bruges :) Vi skal bare have en stabil samling små servere op at stå - først og fremmest en gateway - alt udstyr bliver selvfølgelig leveret tilbage når vi er færdig med det
Avatar billede blackbyte Nybegynder
16. maj 2002 - 15:39 #5
*blackbyte er med i projektet*
Avatar billede moebius Nybegynder
17. maj 2002 - 08:09 #6
Jeg vil sgu ikke have det igen... Jeg har nogle gamle 30 pins RAM og et bundkort de kan bruge på. Det er sådan set det jeg kan undvære...