Avatar billede narkona Praktikant
15. maj 2002 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen kopi i Sendt post

Jeg har det problem at jeg ikke har nogle mails i min mappe sendt post, og jeg har inde i Funktioner>>Indstillinger>>Send, sat outlook ekspress til at den skal gemme en kopi i mappen sendt post.

Er det nogen som har en løsning??
Jeg kan sagtens sende, og folk modtager også mine mails, men jeg vil gerne kunne se at jeg har sendt dem
Avatar billede mixter Nybegynder
15. maj 2002 - 21:59 #1
Prøv: Funktioner > Indstillinger > Send > ( Markér øverst ):
Gem kopi af sendt meddelelse.
Avatar billede mixter Nybegynder
15. maj 2002 - 22:02 #2
Ok ?
Avatar billede tsn Nybegynder
08. september 2002 - 21:13 #3
brug oebackup 4