Avatar billede ibw Nybegynder
15. maj 2002 - 14:44 Der er 1 kommentar

ASP, VB, SQL udviklere søges til spændende job i Roskilde

Firmaet IBW i Roskilde søger dygtige udviklere til øjeblikkelig start!
Såfremt du tænker på f.eks. opstart af egen virksomhed eller gerne vil føre en god idé ud i livet, er dette det perfekte iværksætter tilbud. Du får kontorfaciliteter, mødelokale, storskærmsprojektor, Internet etc. (se www.it-fabrikken.dk) på attraktiv strøgadresse i Roskilde centrum, med kun 5 min til nærmeste tog og bus – uden kontant investering og faste udgifter.
____________________________________________________

..::KVALIFIKATIONER::..
Du skal kunne håndtere ASP, VB og SQL på fingerspidserne. Også gerne C, C++, C# og Java - men disse er ikke et must.

..::MILJØ::..
Du skal som udvikler kunne arbejde selvstændigt med dine opgaver. Du vil indgå i vor virksomhed fra idéstadie til færdigt produkt, så du skal være idérig og være i stand til at tænke anderledes samt være forberedt på skiftende arbejdsopgaver.

..::AFREGNING::..
Vi kan garantere dig en minimum afregning, svarende til din husleje, således at du sidder huslejefrit. Der indgås en aftale omkring et minimum antal arbejdstimer du skal stå til rådighed per uge – resten af tiden har du frie tøjler til dine egne projekter.

..::OM IBW::..
Vi er en software virksomhed med 2 år på bagen og har vort produkt WebProof (se www.webproof.dk) som fokus område. Produktet henvender sig til den grafiske branche, men du behøver som udvikler, ikke have det fjerneste kendskab til grafisk produktion.
Vort software er primært web baseret, men inkluderer også server komponenter samt front-end software.
____________________________________________________

Matcher du ovenstående beskrivelse, så kontakt Jakob Adeltoft for et møde.

Jakob Adeltoft, CTO
jva@ibw-sol.com

IBW
Algade 22
DK-4000 Roskilde

Tlf: 46 32 68 68
Fax: 46 35 94 94
Avatar billede askhoej Praktikant
28. maj 2002 - 21:16 #1
;-)