Avatar billede annamil Nybegynder
15. maj 2002 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

C5 Kreditnota

en af vores kunder har en C5 light 2.10 og bruger debitormodulet. Når hun vil lave en kreditnota, skriver hun minus foran beløbet og vil derefter skrive en proforma faktura ud. Dette kan hun ikke! Der er ingen fejlmeddelelser?!
Vi har tilrettet fakturaen en smule, men jeg håber da ikke, at det skulle kunne ændre på noget, da der aldrig har været noget i vejen med den almindelige fakturering.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
15. maj 2002 - 13:54 #1
prøv at skrive minus foran antal
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 13:57 #2
Rettelse findes i ServicePack 1 til version 2.10. Du bør installere Servicepack 3, som også indeholder SP1 og SP2.

Hvis du ikke selv kan downloade den kan jeg maile den til dig
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 13:58 #3
-foran antal hjælper ikke, da der er tale om en programfejl
Avatar billede hansk Nybegynder
15. maj 2002 - 14:18 #4
Hvorfra kan man downloade SP3?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 14:22 #5
forhandlere kan downloade den fra Navisions partnerguide
Avatar billede annamil Nybegynder
15. maj 2002 - 14:42 #6
Hej mcregn

Du må meget gerne maile den til mig. Min mail er annamilt@worldonline.dk

På forhånd tak!

Anna